English

سامان قدوس در برنتفورد ماندنی شد

با اعلام رسمی باشگاه برنتفورد، سامان قدوس، هافبک ایرانی سابق این تیم دوباره به جمع شاگردان توماس فرانک بازگشت.

سامان قدوس در برنتفورد ماندنی شد

به گزارش خبرگزاری موج، قدوس در پایان فصل گذشته برنتفورد را ترک کرد؛ چرا که زمان کافی برای بازی‌کردن در اختیارش قرار نگرفته بود.

با این حال پس از جدایی سامان از برنتفورد، او چند پیشنهاد خارجی دیگر داشت که جدی‌ترین آن از سوئد بود اما سرانجام قدوس تصمیم گرفت با قراردادی یک‌ساله دوباره به تیم سابقش بازگردد.

برنتفورد در دو هفته برگزارشده از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر یک برد و یک تساوی را به ثبت رسانده و با چهار امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

سامان قدوس سه فصل کامل را با برنتفورد سپری کرد و به آنها کمک کرد در سال ۲۰۲۱ به لیگ برتر صعود و سپس خود را در لیگ برتر تثبیت کنند. او در تابستان از برنتفورد جدا شد و اکنون بعد از مدتی بار دیگر به این تیم برگشت.

فیل گایلز، مدیر فوتبالی برنتفورد گفت: تقریباً مطمئنم هیچکس انتظار نداشت سامان در تابستان امسال به برنتفورد بازگردد. ما گزینه‌ای برای حفظ سامان در این فصل داشتیم اما تصمیم گرفته بودیم از این گزینه استفاده نکنیم چون نتوانستیم آن‌طور که شایسته است به این بازیکن میدان بدهیم. با این حال، گاهی اوقات اوضاع تغییر می‌کند و ما اکنون در موقعیتی هستیم که می‌توانیم برای این فصل با او قرارداد ببندیم. سامان هنوز با باشگاه دیگری قرارداد امضا نکرده بود، بنابراین تصمیم‌گیری برای همه بسیار آسان بود. کاری است که همه ما می‌خواستیم انجام دهیم. او همیشه یکی از اعضای بسیار محبوب تیم بوده و من مطمئن هستم که همه خوشحال خواهند شد که او را در زمین تمرین ببینند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه