English

حال ام باپه در تنهایی خوب است

ستاره پاری سن ژرمن که این روزها به تنهایی تمرین می‌کند تاکید کرد که در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

حال ام باپه در تنهایی خوب است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از لوپاریزین، کیلیان ام باپه روزهای سختی را تجربه می کند. او با باشگاه پاری سن ژرمن به مشکل خورده است تا جایی‌که اجازه سفر به ژاپن را با تیم هم نداشت.

کیلیان ام باپه این روزهای برای حفظ آمادگی بدنی خود قبل از شروع فصل جدید به تنهایی تمرین می‌کند.

ام باپه در پاری سن ژرمن از چنان جایگاهی برخوردار است که حتی عده‌ای از هواداران هم برای دیدن او بعد از تمرین انفرادی صف کشیدند.

یکی از هواداران از ام باپه درباره وضعیت روحی‌اش بعد از اقدام اخیر باشگاه پاری سن ژرمن سوال پرسید و او اینگونه باخنده جواب داد: حال من بسیار خوب است.

به نظر می رسد که جدایی کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن بسیار جدی است. او یک سال دیگر با باشگاه پاریسی قرارداد دارد. سران باشگاه پاری سن ژرمن از  این بازیکن خواسته‌اند که یا قراردادش را تمدید کند و یا اینکه تیم را در تابستان جاری ترک کند اما او اصرار به ماندن در تیم تا پایان قراردادش بدون تمدید آن دارد.

باشگاه الهلال مشتری جدی ام باپه است و حاضر است بالاترین رقم و حقوق تاریخ را به این بازیکن پیشنهاد بدهد.

جیان لوکا دی ماریتسیو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی اعلام کرد که خانواده‌ ام‌باپه که مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز هستند با پیشنهاد الهلال موافقت کرده‌اند و آن را مناسب می‌دانند.

به نظر می‌رسد که بحث حضور ام‌باپه در الهلال جدی است و حتی نماینده این باشگاه در حال سفر به پاریس دیده شده است تا شخصا با ام باپه وارد مذاکره شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه