English

گران‌ترین بازیکن آسیایی تاریخ:

حضور در تیمی مثل بایرن مونیخ رویای هر فوتبالیستی است

کیم مین‌ جائه، گران‌ترین بازیکن آسیایی تاریخ عنوان کرد تا جای ممکن می‌خواهد با بایرن قهرمانی کسب کند.

حضور در تیمی مثل بایرن مونیخ رویای هر فوتبالیستی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسپورت‌بازر،  کیم مین جائه بعد از فصل درخشانی که با ناپولی پشت سر گذاشت مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت و در نهایت این بایرن‌مونیخ بود که توانست او را جذب کند. بایرن‌مونیخ رسما با قراردادی پنج‌ساله از این مدافع کره‌ای رونمایی کرد. بایرن برای جذب این بازیکن ۵۰ میلیون یورو به ناپولی پرداخت کرد تا گران‌ترین خرید تابستانی تیم باشد. کیم همچنین به گران‌ترین بازیکن آسیایی تاریخ نیز تبدیل شد.

او بعد از حضور در بایرن‌مونیخ گفت: حضور در تیمی مثل بایرن رویای هر فوتبالیستی است. من واقعاً مشتاقانه منتظر همه چیز هستم. برای من این به معنای شروعی تازه است. در اینجا به پیشرفتم ادامه خواهم داد. در مذاکرات از همان ابتدا مشخص بود که سران بایرن چقدر به من علاقه دارند و وقتی مذاکره کردیم تصمیم گرفتم راهی این تیم شوم.

این بازیکن ۲۶ساله که فصل گذشته با ناپولی قهرمانی ایتالیا را جشن گرفت، با تیم جدیدش می‌خواهد به دستاوردهای بزرگی دست یابد. او درباره اهدافش در مونیخ افزود: هدف اول من این است که بازی‌های زیادی را انجام دهم. علاوه بر این می‌خواهم تا آنجا که ممکن است با بایرن قهرمانی کسب کنم.

این احتمال وجود دارد که کیم اولین بازی‌اش را برای تیم جدیدش هفته بعد در تور آسیایی انجام دهد. به گفته یان کریستین دریسن مدیر باشگاه بایرن کیم می‌تواند خیلی زود در تمرینات شرکت کند و برای تیم به میدان برود.

بایرن‌مونیخ در دیدارهای دوستانه پیش‌فصل به دیدار منچسترسیتی و لیورپول خواهد رفت.

این مدافع ۱۹۰ سانتیمتری تا سال ۲۰۲۸ با بایرن‌مونیخ قرارداد امضا کرده و در آینده پیراهن شماره سه را بر تن خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه