English

رونمایی از بیمه جامع ورزشکاران با حضور قهرمانان و پیشکسوتان ورزش

با حضور تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور از طرح بیمه جامع ورزشکاران رونمایی شد.

رونمایی از بیمه جامع ورزشکاران با حضور قهرمانان و پیشکسوتان ورزش

به گزارش خبرگزاری موج، طرح بیمه جامع ورزشکاران امروز در هتل المپیک با حضور حسین شهریاری مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، برادر شهیدوالامقام ابراهیم هادی، تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان و مدیران کل استان‌های سراسرکشور رسما رونمایی شد.

در این همایش که هیات مدیره، اعضا صندوق پیشکسوتان، مدیرعامل و هیات مدیره بیمه رازی حضور داشتند، مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان توضیحاتی را درخصوص بیمه حوادث ورزشکاران ارائه کرد.

نخستین کارت نمادین بیمه نیز به نام غلامرضا هادی برادرشهید والامقام ابراهیم هادی صادر شد.

در این مراسم بیمه جامع ورزشکاران به طور نمادین به  منصور برزگر، حسن روشن، محمد نصیری، ابراهیم جوادی حسین فرکی، تیمور غیاثی، علی پاکدامن، سپیده بابایی، اعظم السادات سنایی و سلمان حسام ارائه شد.

محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم آیین رونمایی از بیمه جامع ورزشکاران کشور اظهار کرد: اتفاق خیلی خوبی است و خیلی زودتر باید این اتفاق رخ می‌داد. این اتفاق با دستور مستقیم مقام معظم رهبری و پیگیری رئیس جمهور و اقدام وزیر ورزش و جوانان رقم خورده است. این تازه ابتدای راه است. تاکید رئیس جمهور به وزیر ورزش و جوانان این بوده است تا از ورزشکاران حمایت همه‌جانبه شود.

او ادامه داد: افتخاراتی که ورزشکاران در میدان‌های جهانی کسب کردند، باعث شد تا ما به ایرانی بودن خود افتخار کنیم. زمینه‌های حمایت‌ از قهرمانان ملی یک آغاز است. طرح مسکن به دستور ریاست جمهوری و پیگیری وزیر محترم ورزش و جوانان با همکاری وزارت راه و شهرسازی به زودی آغاز خواهد شد. این شروع کار ما است و امیدوارم عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنیم و حمایت‌های موجود بیش از گذشته شود.

وی در پایان افزود: صنعت بیمه، یک صنعت بزرگ با قدمت طولانی است. این روند قطعا با تنوع بیشتر پیش خواهد رفت. قطعا با رقابتی که در صنعت بیمه وجود دارد، قهرمانان ما خدمات بیشتری در اختیار خواهند گرفت. ما این مساله را در این ایام عزیز یک اتفاق خوب می‌بینیم و امیدوارم بتوانیم هر چه بهتر در آینده ادامه بدهیم. به همه عزیزان تبریک می‌گویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه