English

کار فدراسیون بسکتبال با اسپانسر به دادگاه کشیده شد

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران ابراز داشت: کار ما با اسپانسر قبلی به دادگاه کشیده است اما با پیگیری‌های فدراسیون حل می‌شود.

کار فدراسیون بسکتبال با اسپانسر به دادگاه کشیده شد

به گزارش خبرگزاری موج، مجمع عمومی سازمان لیگ بسکتبال ایران، امروز به میزبانی سالن حافظ هتل المپیک در حال برگزاری است.

جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال در ابتدای این جلسه گفت: همه تلاش ما از سال شروع فعالیت در فدراسیون این است که مسابقات از بدنه فدراسیون جدا شود. تاسیس سازمان لیگ و ایجاد اساسنامه آن هم شروع این مهم بود.

او گفت: با رخ دادن این اتفاق فدراسیون بسکتبال بعد از فوتبال، دومین فدراسیونی خواهد بود که سازمان لیگ مجزا از بدنه فدراسیون خواهد داشت که یک اتفاق بسیار مثبت است.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری بود که از مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های غرب آسیا (WASL) ضربه خود، تصریح کرد: بازیکنان ما باید در مسابقات بیشتری حاضر باشند، اما من با رئیس فیبا آسیا صحبت کردم تا فکری به حال زمان برگزاری این مسابقات شود چون مشکل همزمانی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا با لیگ ایران به بسکتبال ایران آسیب زد.

او درباره مشکلات اسپانسرینگ فدراسیون بسکتبال در فصل قبل نیز گفت: این مشکل در پایان لیگ حل شد و اکنون با فراغ بال می‌توانیم به دنبال حامی جدید باشیم. البته کار ما با اسپانسر قبل به دادگاه کشیده شد که با پیگیری فدراسیون حل می‌شود.

داوری در ادامه با بیان اینکه نیاز نیست برای ورود تیم‌ها به لیگ ورودی گرفت، اظهار کرد: مشکلات فدراسیون با این مبالغ جزئی حل نمی‌شود. هزینه فدراسیون بسکتبال در سال مبلغی بیش از ۷۰ میلیارد تومان است. امیدوارم گام‌هایی محکم و حرفه‌ای در لیگ برداشته شود چون چنین مبالغی اصلا رقمی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه