English

ساپینتو پیغام داد:

حجت کریمی دروغگو است

ریکاردو ساپینتو در پستی اینستاگرامی به حجت کریمی تاخت و سرپرست باشگاه استقلال را دروغگو خواند.

حجت کریمی دروغگو است

به گزارش خبرگزاری موج، سرمربی پرتغالی ساپینتو فصل اخیر آبی‌پوشان در یک استوری حملات تندی علیه سرپرست مدیرعاملی استقلال داشت و به انتقاد شدید از او پرداخت:

«از زمان ترک استقلال درنگ نکردم که مسائل را از راه حقوقی پیگیری کنم. پیداکردن دلیلی و برهان را در این هیات‌مدیره آسان نمی‌بینم. کریمی دروغ می‌گوید؛ مردی که هیچ تجربه‌ای در فوتبال ندارد و اقدامات خوبی ندارد.

این مدیریتی نیست که استقلال لیاقتش را داشته باشد. هواداران و بازیکنان لیاقت بیشتری دارند. همیشه حرفه‌ای‌گری‌ام را حفظ کردم و رابطه‌ام را نیز حفظ کردم. ایده استفاده از شما برای اعمال قدرت غلط و بی‌احترامی است.

الان وقت تمرکز روی آینده است. فصل پیش رو برای استقلال بسیار مهم است. همیشه باشگاه را تشویق کردم که به‌خوبی آماده شوند و اتحاد را در باشگاه ایجاد کنند. بگذارید به خاطر عشق مشترکی که داریم یعنی استقلال، به آینده فکر کنیم و متحد باشیم. این مسیر آینده استقلال است.

امیدوارم این صحبت‌ها شرایط را روشن کرده باشد. خوشحالم که می‌دانید که من باشگاه را ترک نکردم و قولی که دادم که همیشه پای حرف‌هایم باشم را نیز ادامه دادم؛ حتی بدون دریافت حقوقم.

ممنون از حمایت‌ها. این برایم خیلی ارزشمند است.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه