English

بازگشت پسر آبی ها به استقلال،

روزهای سختی را برای رسیدن به استقلال سپری کردم

جواد نکونام پس از امضای قراردادش با استقلال گفت:این چند روز سخت را که هواداران، مدیریت باشگاه و حتی خانواده‌ و پسرم پشت سر گذاشتیم، در آینده فراموش کنیم.

روزهای سختی را برای رسیدن به استقلال سپری کردم

به گزارش خبرگزاری موج، جواد نکونام برای نخستین بار بعد از انتخاب شدن به عنوان سرمربی استقلال در نشست معارفه خود حاضر شد.

سرمربی جدید استقلال در شروع صحبت‌های خود گفت: تشکر ویژه از جناب کریمی که زحمات زیادی در این مدت کشیدند. همچنین آقای امیری که کنار من بودند.

وی ادامه داد: از هواداران ممنون هستم که مثل خود من تا آخر هواداران استقلال هستند. ای کاش می‌شد از همه آن‌ها حضوری تشکر کنم. تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش می‌کنم. از همه بزرگان تاریخ باشگاه استقلال اجازه می‌گیرم. ممنون از پدرم که در سالن حضور دارد و ما را استقلالی کرد.

نکونام تصریح کرد:امیدوارم بتوانیم در کنار همدیگر با هواداران استقلال روزهای خوبی را رقم بزنیم. این قول را می‌دهم که در پایان مسابقات، فصل خوشحال کننده‌ای خواهیم داشت و می‌توانیم شادی کنیم. شرایط طوری نیست که بتوانم در این کنفرانس صحبت کنم اما جلسه‌ای خواهیم گذاشت.

سرمربی جدید استقلال اذعان کرد: این چند روز سخت را که هواداران، مدیریت باشگاه و حتی خانواده‌ و پسرم پشت سر گذاشتیم، در آینده فراموش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه