English

پاس کردن واحد درسی به نام «مسی»!

گابریل میلیتو، سرمربی فعلی آرژانتینوس جونیورز، و بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی آرژانتین پیشنهاد کرد واحد درسی به نام لیونل مسی در مدارس ابتدایی این کشور تدریس شود.

پاس کردن واحد درسی به نام «مسی»!

به گزارش خبرگزاری موج  به نقل از tycsport، هم تیمی سابق لیونل مسی پیشنهاد داد یک واحد درسی به نام این فوق ستاره در مدارس ابتدایی کشورش ایجاد شود.

گابریل میلیتو، سرمربی فعلی آرژانتینوس جونیورز، و بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی آرژانتین پیشنهاد کرد واحد درسی به نام لیونل مسی در مدارس ابتدایی این کشور تدریس شود.

گابریل میلیتو با تمجید از لیونل مسی گفت: باید در مدارس ابتدایی، واحد درسی به نام لیونل مسی داشته باشیم تا کودکان با کارهایی که او در زندگی کرده است آشنا شوند. مسی بر مشکلات زیادی غلبه کرد تا به این مرحله برسد و باید نسل‌های بعد با چنین شخصیتی بیشتر آشنا شوند.

میلیتو در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: او یک نمونه است و باید الگویی برای بسیاری از آرژانتینی‌ها باشد. در مدارس ابتدایی باید واحد درسی به نام لیونل مسی وجود داشته باشد. به پسران  ۸ تا ۱۰ ساله باید داستان او را گفت.

این اولین باری نیست که زندگی و کار یک فوتبالیست به عنوان موضوع مدرسه پیشنهاد داده می‌شود. در مصر این اتفاق برای محمد صلاح رخ داد که با صعود این کشور آفریقای شمالی به جام جهانی در سال ۲۰۱۸ خود را به عنوان یک الگوی ملی معرفی کرد.  او با پیراهن لیورپول در لیگ برتر نیز قهرمان شد.

 

بیشتر بخوانید:

گل تماشایی مسی به استرالیا در دقیقه ۲ + فیلم

جام جهانی ۲۰۲۶ نمی آیم/ گواردیولا بهترین مربی جهان است

 

صحبت های مسی درباره جام جهانی بعدی

او در گفت‌وگو با روزنامه تیتان اسپورت چین گفت: فکر نمی‌کنم که در جام جهانی ۲۰۲۶ باشم. جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آخرین جام جهانی برای من خواهد بود. باید دید که تا سه سال بعد چه اتفاقی می‌افتد اما از همین اکنون نظر من این است که راهی جام جهانی بعدی نمی‌شوم.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی مقابل استرالیا در دیداری دوستانه بار دیگر به غیبتش در جام جهانی ۲۰۲۶ اشاره کرد و گفت: آنچه در مورد جام جهانی گفتم یک چیز عادی است. به دلیل سن بالا دشوار است بخواهم خودم را به جام جهانی ۲۰۲۶ برسانم.  اکنون مسابقات مقدماتی در راه است، سپس کوپا آمریکا. ما باید از چیزهایی که به دست آورده‌ایم و از هر لحظه‌ای که زندگی می‌کنیم، لذت ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه