English

دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا درتایلند؛

دوچرخه سواران ایران بدون مدال بازگشتند

رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا که در تایلند برگزار شد بدون کسب حتی یک مدال برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

دوچرخه سواران ایران بدون مدال بازگشتند

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در چهار بخش و سه رده سنی زنان و مردان در تایلند برگزار شد که تیم اعزامی ایران در این بخش موفق به کسب هیچ مدالی نشد تا یکی از ضعیف‌ترین نتایج برای ایران رشته ثبت شود. تنها مدال تیم اعزامی ایران توسط مهدی محمدی در بخش پاراسایکلینگ بدست آمد.

در آخرین روز این مسابقات در بخش استقامت جاده، رکابزنان مسیر ۱۵۶ کیلومتری را طی کردند که نمایندگان ایران در این بخش هم صاحب مدالی نشدند. در مسابقه استقامت جاده رده سنی بزرگسالان محمد گنج خانلو به عنوان بهترین نماینده ایران ششم شد، حسین عسگری دارنده لقب سلطان کوهستان آسیا سی و هشتم، بهنام آرین سی و نهم و آیدین علیاری در رده شصت و دوم ایستاد.

در این مسابقه رکابزنان کشورهای قزاقستان مدال طلا و نقره و نماینده ژاپن نشان برنز را دریافت کرد.

تیم ملی دوچرخه سواری جاده ایران در این رویداد در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و زیر ۲۳ سال مردان و زنان شرکت کرد که در نهایت صاحب هیچ مدالی نشد.

نتایج کامل تیم دوچرخه سواری ایران در مسابقات قهرمانی جاده آسیا به این ترتیب است:

بخش مردان:

تایم‌تریل انفرادی جوانان: پوریا یعقوبی هفتم

تایم تریل انفرادی بزرگسالان: حسین عسگری) شانزدهم

تایم‌تریل انفرادی زیر ۲۳ سال: رامیار قوامی دوازدهم

استقامت جاده جوانان: پوریا یعقوبی سیزدهم

استقامت جاده زیر ۲۳ سال: علی لبیب دهم و رامیارقوامی مسابقه را تمام نکرد.

بخش زنان:

تایم تریل انفرادی جوانان: ساناز ایران منش هفتم

تایم تریل انفرادی بزرگسالان: سمیه یزدانی مسابقه را تمام نکرد.

استقامت جاده جوانان: ساناز ایران منش دوازدهم

استقامت جاده بزرگسالان: ماندانا دهقان سی و نهم، سمیه یزدانی چهل و هشتم، ریحانه خاتونی شصت و سوم و پریسا مجنونی ایران مسابقه را تمام نکرد.

در تایم‌تریل تیمی میکس تیم ایران متشکل از حسین عسگری، بهنام آرین، آیدین علیاری، سمیه یزدانی، ماندانا دهقان و ریحانه خاتونی هفتم شد.

تیم زنان ایران هم در حالی در این رویداد صاحب مدال یا عنوان در خور توجهی نگردید که دو لژیونر شاخص کشورمان تیم را همراهی می کردند.

چهل و دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جاده بزرگسالان آسیا، بیست و نهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان آسیا و یازدهمین دوره مسابقات پا را دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا از ۱۷ تا ۲۳ خرداد در تایلند برگزار شد.

برخی از رکابزنان ایران به همراه کادر فنی تایلند را به مقصد مالزی ترک می کنند تا در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست آسیا شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه