English

سرمربی استقلال:

لایق برخی اظهار نظرها نبودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر تراکتور در نشست خبری گفت: ما تحت فشار بودیم و لایق برخی اظهار نظرها نبودیم؛ اما بازیکنان واقعا جنگیدند و به پیروزی رسیدند.

لایق برخی اظهار نظرها نبودیم

به گزارش خبرگزاری موج، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از این بازی گفت: از این پیروزی خوشحالم و آن را به هواداران استقلال تقدیم می کنم. به نظر من در نیمه اول خیلی خوب ظاهر شدیم، تمرکز بالا و رفتار خوب و فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم و به همه نشان دادیم که باید این بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: نسبت به بازی قبلی رفتار متقابلی داشتیم. در نیمه اول چند موقعیت گل ایجاد کردیم و لایق این بودیم که در نیمه اول از نظر نتیجه جلو باشیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم. اگر با بازی قبلی مقایسه کنیم بدون توپ ما بهتر بودیم و می دانستیم چطور می خواستند ما را پرس کنند. به همین خاطر تحت فشار با آنها بازی کردیم و موقعیت های خوبی را ایجاد کردیم. بازی مالکانه هم در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: در یک موقعیت متاسفانه ما گل خوردیم که به نظرم این گل برتری آنها را توجیه نمی کند. آنها در این بازی خوب ظاهر نشدند اما تیم ما برگشت. حتی برابر این گل ناعادلانه و حتی در لحظه ای که می دانستیم زمان زیادی برای برگشت نداریم چند تعویض انجام دادیم و سیستم را هم تعویض کردیم که جواب داد.

ساپینتو ادامه داد: این بازی بین دو حریف قدرتمند بود. ما برابر تیمی به پیروزی رسیدیم که بسیار منظم بازی می کرد و حریف سرسختی برای ما بود. با این حال ما تحت فشار بودیم و لایق برخی اظهار نظرها نبودیم. اما بازیکنان واقعا جنگیدند و به پیروزی رسیدند. برخی بازیکنان با وجود مصدومیت بازی کردند.

وی در مورد استفاده نکردن بازیکنانش از موقعیت ها گفت: این یک مشکل کلی در فوتبال ایران است که مهاجمان از موقعیت هایشان خوب استفاده نمی کنند. باید تمرکز بیشتری داشته باشند. تمام کنندگی در فوتبال ایران کلی است و تیم های دیگر هم از این فرصت ها استفاده نمی کنند.

ساپینتو در مورد داوری و این که سرمربی تراکتور از داوری انتقاد کرده است گفت: من قبول ندارم. هر دو پنالتی درست بود. کارت قرمز به بازیکن حریف را ندادیم. ما تیم خوبی بودیم و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه