English

پولادگر:

با رفع کارشکنی‌ها انتخابات ژیمناستیک را برگزار می‌کنیم/هیات رئیسه فوتبال درباره موضوعات سرمربی پاسخگو خواهد بود

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره انتخاب کی‌روش تصمیم گرفته و آنها قطعا پاسخگوی همه موضوعات خواهند بود.

با رفع کارشکنی‌ها انتخابات ژیمناستیک را برگزار می‌کنیم/هیات رئیسه فوتبال درباره موضوعات سرمربی پاسخگو خواهد بود

 

به گزارش خبرگزاری موج، محمد پولادگر در حاشیه مسابقات کاپ یک روئینگ آسیا و میزبانی ایران، اظهارداشت: قایقرانی از رشته‌های پرافتخار ماست که مسیر خوبی را در راه کسب عناوین قهرمانی طی می‌کند. اولین چراغ قهرمانی را در سال 1401 این رشته روشن کرد و موفقیت‌های آنها در عرصه آسیایی و جهانی ادامه داشته است. مسابقات کاپ آسیا هم هر چند استقبال خوبی از سوی کشورها نشده، صرف اینکه یک میزبانی انجام می‌دهیم، میزبانی‌ها باعث اعتبار کشورمان می‌شود. امیدوارم در رویدادهای پیش رو میزبانی‌های بهتر با حضور کشورهای بیشتری داشته باشیم.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در مورد اینکه رئیس فدراسیون قایقرانی گفته در اجلاسی پیش رو قرار است درخواست میزبانی‌های بیشتر بدهد، برنامه وزارت ورزش برای حمایت از این میزبانی‌ها چیست، عنوان کرد: صرف میزبانی در دستور کار وزارت است و به فدراسیون‌ها تاکید می‌شود رویدادها مهم منطقه و حتی جهان را میزبانی بگیرند، وزارت هم حمایت می‌کند. علاوه بر آن کسب کرسی آسیایی و جهانی در دستور کار ماست. ما نهایت همکاری را برای کسب این کرسی‌ها انجام می‌دهیم. همه می‌دانیم کرسی‌های تاثیرگذار در کسب میزبانی کمک زیادی می‌کند و وقتی کسی سمتی داشته باشد در به دست آوردن میزبانی‌ها تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: در این چند سال موضوع میزبانی در ورزش قهرمانی مغفول مانده و یک حلقه مفقوده در ورزش قهرمانی است. ما هم می‌توانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و هم اینکه سطح فنی با گرفتن میزبانی بالا می‌رود، از همه مهمتر اینکه اعتبار جهانی‌مان افزایش می‌یابد. امیدوارم همه فدراسیون‌ها و رشته‌های ورزشی این موضوع را در دستور کار قرار داده است. 

پولادگر در ادامه صحبت‌هایش در خصوص وضعیت سلیمانی در فدراسیون اسکواش و بازنشستگی وی، خاطرنشان کرد: هنوز دوره او تمام نشده و چند روز دیگر مانده است. او به محاسبه سالها و سنوات خدمتش اعتراض دارد که ما در حال بررسی هستیم و اگر مشکلی نداشته باشد می‌تواند در انتخابات شرکت کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ثبت‌نام از نامزدهای ژیمناستیک متوقف شد و وضعیت دوچرخه‌سواری به چه صورت است، تصریح کرد: دوچرخه‌سواری روال خودش را انجام می‌شود و امیدواریم در تاریخی که تعیین می‌شود انتخابات را برگزار کنیم، در ژیمناستیک شرایط خاصی به وجود آمد که 2 جلسه هم برگزار کردیم. امیدوارم در این هفته مشکلات و برخی کارشکنی‌ها را برطرف و انتخابات را برگزار کنیم. آنچه که برای فدراسیون جهانی اهمیت دارد برگزاری انتخابات است با رعایت اساسنامه که این موضوع در دستور کار است. ما بر همین اصل جلو می‌رویم تا نه تنها این فدراسیون بلکه انتخابات فدراسیون‌های دیگر را هم برگزار کنیم.

معاون وزیر ورزش در مورد اینکه درباره سوارکاری چه تصمیمی گرفته شده، گفت: انتخابات این فدراسیون قطعا باید تسریع شود. معذوراتی برای انتخابات کمیته داشتیم، حالا دیگر معذورات نداریم و انتخابات سوارکاری هم برگزار می‌شود. اگر بعضی از افراد در داخل کشور منافع شخصی‌شان را بر منافع ملی ترجیح ندهند هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود.

پولادگر درباره انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و پرونده باز مهدی تاج، خاطرنشان کرد: تاج جواب همه این موضوعات را داده است و پرونده باز موضوع عجیب و غریبی نیست و هر کسی می‌تواند علیه فردی دیگر طرح دعوا کند و پرونده باز شود آنچه مسلم است رای پرونده است که ملاک تصمیم‌گیری می‌شود. انتخابات طبق روال قانونی برگزار شده و الان هم هرچه قانون بگوید. انتخاب سرمربی از دستورات کار هیات رئیسه بود که این تصمیم را گرفته و آنها قطعا پاسخگوی همه موضوعات خواهند بود.

وی درباره شرکت در انتخابات پارالمپیک، یادآور شد: تصمیمی ندارم و فقط عضو هیات رئیسه پارالمپیک هستم و اخیرا هم مجمع سالیانه آنها برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه