English

تاتنهام، منچستر و چلسی؛ کرونا جزیره را فتح می‌کند؟

در حالی که در روزهای باکسینگ دی، تیم‌های انگلیسی هر ۳ روز یکبار بازی می‌کنند، ویروس امیکرون کرونا مسابقات زیادی را لغو کرده است.

تاتنهام، منچستر و چلسی؛ کرونا جزیره را فتح می‌کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج، در حالی که در روزهای باکسینگ دی، تیم‌های انگلیسی هر ۳ روز یکبار بازی می‌کنند، ویروس امیکرون کرونا مسابقات زیادی را لغو کرده است.

اولین تیمی که توسط کرونا قلع و قمع شد، تاتنهام بود که هفته گذشته اعلام شد ۸ بازیکن تیم به خاطر کرونا به قرنطینه رفته‌اند. بعد هم نوبت باشگاه سامان قدوس یعنی برنتفورد رسید که مسابقه‌اش لغو شود و امروز خبر رسید که ۱۳ بازیکن تیم به کرونا مبتلا شده‌اند.

دیدار اورتون و چلسی هم در حالی برگزار شد که رافا بنیتس، سرمربی اورتون برای کامل کردن ترکیب ۱۱ نفره تیمش، از سه بازیکن تیم زیر ۲۱ ساله‌های اورتون در ترکیب استفاده کرد. اوضاع برای چلسی هم خوب نبود و سه بازیکن آبی‌ها هم به کرونا مبتلا شده‌اند.

بعد هم خبر رسید کرونا به اردوی منچستریونایتد زده و مسابقات شیاطین سرخ لغو شد.

دیدار بارنلی و واتفورد هم به دلیل شیوع گسترده کرونا در بازیکنان دوتیم کنسل شد. به نظر می‌رسد در روزهای آخر سال میلادی که باشگاه‌های انگلیسی با تقویم بسیار فشرده‌ای بازی می‌کنند، باید منتظر لغو هفته ۱۸ام لیگ برتر جزیره باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه