English

هفته سوم لیگ برتر؛

استقلال و سپاهان در سودای سومین برد پیاپی

هفته سوم لیگ برتر ایران امروز با برگزار ۴ دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها استقلال میزبان تراکتور است و سپاهان از هوادار پذیرایی می‌کند.

استقلال و سپاهان در سودای سومین برد پیاپی

 

به گزارش خبرگزاری موج، هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران روزهای شنبه (هشتم آبان) و دوشنبه (دهم آبان) برگزار می‌شود.

در مهم‌ترین بازی‌های این هفته و در روز شنبه، استقلال و تراکتور دو تیم پرطرفدار در تهران به مصاف هم خواهند رفت و سپاهان از مدعیان قهرمانی میزبان رضا عنایتی و شاگردانش است.

در ادامه به مرور بازی‌های روز شنبه می‌پردازیم: (همه بازی‌ها به صورت همزمان ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.)

 

سپاهان - هوادار ؛

 

محرم نویدکیا و رضا عنایتی؛ دو بازیکن از یک نسل که حالا شروع کار مربیگری‌شان نیز همزمان شده است.

یکی روی نیمکت سپاهان در سودای قهرمانی است و در دومین فصل مربیگری خود این هدف را جدی‌تر از فصل قبل دنبال می‌کند و دیگری با قهرمان کردن هوادار به لیگ برتر آمده و حالا نتیجه‌گیری در سطح اول فوتبال کشور را دنبال می‌کند تا در عرصه مربیگری هم به چهره‌ای مطرح تبدیل شود. 

تفاوت دو تیم در دو هفته ابتدایی مشخص شده است.

سپاهان با نویدکیا به دو پیروزی پرگل رسیده و اکنون صدرنشین لیگ برتر است و هوادار با دو شکست و بدون امتیاز، در قعر جدول حضور دارد.

سپاهان که فصل گذشته نزدیک‌ترین تعقیب کننده پرسپولیس بود، این فصل نمی‌خواهد از رقابت جا بماند و لیگ را با قدرت شروع کرده و همین مسئله کار را برای هوادار سخت خواهد کرد.

هواداری که رضا عنایتی پس از شکست هفته گذشته مقابل پیکان، قول داد سقوط نکند.

 

پدیده - نفت؛

 

از جمله اتفاقات عجیب فوتبال ایران در هفته دوم، غیبت پدیده در دیدار مقابل مس رفسنجان بود.

نه غیبتی موجه که دلیل آن عدم پرداخت مطالبات بازیکنان بود و از همین‌رو آنها نیز دست به اعتصاب زدند و ترجیح دادند به جای سفر به رفسنجان، در مشهد بمانند و اعتراض خود را نسبت به وضعیت باشگاه نشان دهند. ترکش این اتفاقات، به رضا مهاجری برخورد کرد و باعث شد او پس از هفته دوم برکنار شود و اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی جدید پدیده کارش را آغاز کند.

تیمی که با پنجره بسته و بدهی‌های زیاد، نمی‌داند چه سرنوشتی در این لیگ خواهد داشت و مشکلات از همین شروع فصل گریبان این تیم را گرفته است.

پدیده در هفته سوم باید در خانه از نفت مسجدسلیمانی پذیرایی کند که این تیم هم با چنین مشکلاتی ناآشنا نیست.

شاید یک هفته تمرین نکردن بازیکنان پدیده، دوری از شرایط مسابقه و تغییر سرمربی با حواشی زیاد، فرصت خوبی است برای اینکه نفتی‌ها از حالا اندوخته‌هایی داشته باشند تا در پایان فصل دچار مشکل نشوند.

 

استقلال_ تراکتور

 

شاگردان فرهاد مجیدی بعد از شروع خوب خود در فصل جاری و کسب ۶ امتیاز از دو بازی نخست، در یک بازی حساس به مصاف تراکتور خواهند رفت.

اگر چه تراکتور تیم مدعی سال‌های گذشته نیست اما هنوز هم تقابل این تیم با استقلال، حساسیت خاص خود را خواهد داشت.

مجیدی و شاگردانش برای ادامه عملکرد خوب خود در فصل جدید و ادامه روند صد درصد پیروزی و همینطور سومین کلین شیت متوالی، باید عملکرد کم نقص خود در خط دفاعی مقابل تیم‌های هوادار و ذوب آهن را تکرار کنند.

بدون شک ستاره کنونی خط حمله آبی‌ها کوین یامگا، وینگر فرانسوی این تیم است که توانست در اولین بازی خود مقابل ذوب آهن دو گل به ثمر برساند و نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند.

در سوی مقابل تراکتور دو عملکرد متفاوت را به نمایش گذاشته است.

شاگردان فیروز کریمی در هفته نخست با نتیجه سنگین ۴ بر یک مغلوب گل‌گهر شدند اما در بازگشت به تبریز با سه گل صنعت نفت را شکست دادند.

بدون شک کسب امتیاز از دیدار خارج از خانه مقابل استقلال در سر و شکل دادن به این تیم تاثیر بسیاری خواهد داشت.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) با برگزاری چهار دیدار آغاز خواهد شد که تقابل استقلال و تراکتور رقابتی هیجان انگیز خواهد بود.

 

صنعت نفت - فجرسپاسی

 

با اینکه علیرضا منصوریان به دلیل کرونا و البته محرومیت هنوز نتوانسته روی نیمکت صنعت نفت حضور داشته باشد، اما نتایج تیمش در نهایت به نام او نوشته می‌شود.

نتایجی که چندان خوشایند نیست و دو شکست، شروع کار صنعت نفت با منصوریان بوده است.

این تیم پرطرفدار آبادانی که اگر هواداران اجازه حضور در ورزشگاه را داشتند، حسابی کادرفنی خود را تحت فشار می‌گذاشتند باید با فجرسپاسی تقابل کند که تفاوتی با صنعت نفت نداشته است.

علی‌اصغر کلانتری و تیمش هنوز نتوانسته‌اند امتیازی از لیگ بیست‌ویکم دشت کند و حالا در هفته سوم طلسم یکی یا هر دو با هم شکسته خواهد شد.

با این حال کفه ترازو شاید به سمت صنعت نفتی باشد که صاحب تجربه بیشتری است و البته در خانه به میدان می‌رود، اما فجرسپاسی هم با تقویت خود با بازیکنان سرباز نمی‌خواهد بازنده این تقابل باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه