English

سعید صادقی در گفتگو با موج:

از استقلال، پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد دارم/ بهتر است اول هر بازی به قلعه‌نویی کارت قرمز بدهند

بازیکن گل گهر سیرجان گفت: پیشنهاد می‌دهم دوستان در اول هر بازی یک کارت قرمز به قلعه نویی بدهند اما بگذارند تیم نتیجه خودش را بگیرد.

از استقلال، پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد دارم/ بهتر است اول هر بازی به قلعه‌نویی کارت قرمز بدهند

هادی شاه‌مرادی- خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج؛ گل گهر سیرجان که تا آخرین هفته لیگ برتر مدعی جدی کسب سهمیه بود، با تساوی مقابل نساجی از این مهم باز ماند و چند روز بعد در نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال تن به شکست داد تا رویای آسیایی شدن برای کادر فنی و بازیکنان و هواداران این تیم تحقق پیدا نکند. سعید صادقی در این خصوص به خبرگزاری موج گفت: همه دیدند چگونه ما را از آسیا دور کردند. هم در لیگ و هم در حذفی از داوری ضربه خوردیم. شک نداریم که در بحث اشتباهات داوری بیشترین ضرر متوجه تیم ما شده است. الان هم هر چه بگوییم فایده ندارد.

 

دود خصومت با قلعه نویی به چشم بازیکنان می‌رود

وی با اشاره به اعتراض تند امیر قلعه نویی در پایان دیدار با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی ادامه داد: این آقایان اگر با امیرخان مشکل دارند چرا باید دودش به چشم ما برود؟ هر چند ما کنار امیرخان بودیم و هستیم اما حرفم این است که چرا خصومت شخصی را به بازیکنان بسط می‌دهند؟ پیشنهاد می‌دهم دوستان در اول هر بازی یک کارت قرمز به قلعه نویی بدهند و او را ورزشگاه بیرون کنند اما بگذارند تیم نتیجه خودش را بگیرد.

 

در بازی با پرسپولیس یک صحنه دو تصمیم متفاوت داشت!

بازیکن گل گهر سیرجان ادامه داد: شما فقط دو بازی با پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر را ببینید که چطور حق تیم ما خورده شد. برایم عجیب است در بازی با نساجی یک پنالتی که واقعا خطایی رخ نداد را برای ما پنالتی گرفتند اما چند پنالتی آشکار را نگرفتند. این حجم از اشتباه غیر قابل توجیه است. یا در بازی مقابل پرسپولیس یک مدل خطا و در یک نقطه از محوطه رخ می‌دهد و برای حریف پنالتی تشخیص داده می‌شود اما همان صحنه برای ما پنالتی نیست. بگوییم داور متوجه نقطه خطا نشد ولی در همان بازی گل محمدی باید چه کاری انجام میداد که اخراج شود؟ جناب داور آن رفتارها را هم ندید؟ مطمئن باشید هر مربی دیگری 20 درصد آن کارها را میکرد قطعا کارت قرمز می‌گرفت.

 

سرنوشت فوتبالی بازیکنان گل گهر تغییر کرد

صادقی نسبت به قضاوت داور در نیمه نهایی جام حذفی نیز گفت: بازی با استقلال را حتی هر بچه ای که دید متوجه شد که پنالتی اشتباه باعث شد ما شکست بخوریم. به ما حق بدهید که ناراحت باشیم. چرا که نتیجه یک فصل تلاشمان تغییر کرده است. قطعا اگر تیم راهی لیگ قهرمانان میشد سرنوشت فوتبالی و به تبع آن زندگی بسیاری از بازیکنان گل گهر تغییر می‌کرد ولی این شانس از همه ما گرفته شد.

 

با VAR به عدالت نزدیک می‌شویم

وینگر گل گهر با تایید این نکته که اشتباهات داوری امتیازات زیادی از این تیم گرفته، اظهار داشت: قطعا VAR تا حدود زیادی می‌تواند جلوی این اشتباهات را بگیرد. در بازی جام حذفی با استقلال سرپرست تیم ما میخواست از روی تبلت تصمیم اشتباه داور در اعلام پنالتی را به او نشان دهد اما ناظر بازی تبلت را از او گرفت! خب چه اشکالی داشت که داور متوجه اشتباهش شود؟ مطمئنا با ورود VAR نتایج فوتبال کشورمان عادلانه‌تر خواهد شد و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

 

از سه تیم بالای جدول پیشنهاد دارم

در پایان سعید صادقی که قرارداد یکساله‌اش با گل گهر به اتمام رسیده، در پاسخ به سوالی درباره مقصد فصل بعد خود خاطرنشان کرد: خدا را شکر فصل خوبی بود و در حال حاضر از پرسپولیس و استقلال و سپاهان پیشنهاد دارم. فعلا برای استراحت و بررسی این پیشنهادات زمان می‌گذارم تا ببینم قسمتم چه می‌شود.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه