English

قهرمانی کرمانشاه در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو

امروز با پایان یافتن دومین دوره رقابت استعداد های برتر کشور در رشته ورزشی کونگ فو که در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد، کرمانشاه توانست عنوان نخست این رقابتها را به خود اختصاص دهد.

قهرمانی کرمانشاه در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امروز ظهر در پایان رقابت های دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو کشور تیم کرمانشاه با کسب پنج مدال طلا و یک مدال برنز قهرمان رقابت ها شد و کردستان هم با کسب یک مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم زنجان با کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک مدال برنز بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش انفرادی این رقابت ها در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم مقام اول به امیرحسین کریم پور از کردستان رسید، محمد مهدی مراد از اصفهان دوم شد و سپهر شیرزاد از البرز و سهراب زنگنه از کرمانشاه به طور مشترک به مقام سوم این وزن رضایت دادند.

در وزن منفی ۳۸ کیلوگرم مهدی داودی از اصفهان اول، ‌ محمد اسفندیاری از بوشهر دوم و پارسا طالبی زرین کمر از تهران ب و شایان فخری از تهران الف به طور مشترک سوم شدند.

در وزن منفی ۴۱ کیلوگرم هم زانا فیروزبخت از کرمانشاه به مقام نخست دست یافت، پیشوا امینی از کردستان دوم شد و مقام سوم هم به طور مشترک به علی بهزادی از فارس و مصطفی هبیدی رئوف از سیستان و بلوچستان رسید.

در وزن منفی ۴۴ کیلوگرم مقام اول و دوم به ترتیب به هیژا کریمی از کرمانشاه و علیرضا جوزی از زنجان رسید و مقام سوم مشترک نسیب آرمین عبدی از قزوین و امیرمحمد سکوتی از مرکزی شد.

در وزن منفی ۴۷ کیلوگرم هم امیر جمشیدی از البرز اول و ماهان زارعی از کردستان دوم شدند و مقام سوم مشترک به امیررضا علی‌مرادی از خراسان رضوی و علیرضا تقوی از آذربایجان شرقی رسید.

در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم علی محمدی رحیملو از اردبیل اول، مهدی جامع از مرکزی دوم و حسین عرفانی از گیلان و امیرحسین سعادتمند از خراسان شمالی به طور مشترک سوم شدند.

در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم محمدحسین علیاری از زنجان به مقام نخست دست یافت، شاهین قادری از البرز دوم شد و مقام سوم به طور مشترک به نیما کوهی کلی از اردبیل و مهدی آخوندی از اصفهان رسید.

در وزن منفی ۵۹ کیلوگرم ابوالفضل اسدیان از کرمانشاه اول، ابوالفضل قلی پور از البرز دوم و مقام سوم مشترک هم به یاسین میرفردی از کهکیلویه و بویراحمد و علی محبیان از زنجان رسید.

در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم هم مقام‌های اول و دوم به ترتیب به کورش شهریاری از بوشهر و هادی کرمی از زنجان رسید و مانی مجد از تهران الف و نیکان کمانگر از کردستان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم هم مقام اول نسیب پویا داها از کرمانشاه شد و مقام دوم به علی طاهرخانی از قزوین رسید. در این وزن علی نقاشیا حقیقی از فارس و امیرحسین رازقی از خراسان شمالی به طور مشترک سوم شدند.

در وزن منفی ۷۸ کیلوگرم هم به ترتیب سینا مردادی از کرمانشاه و کسری حسینی از کردستان اول و دوم شدند و مقام مشترک سوم هم به مهدی محمدزاده از مازندران و آریا عین بیگی از خراسان شمالی  رسید.

در پایان این رقابت ها به نفرات و تیم های برتر حکم و مدال قهرمانی مسابقات اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه