English

رکورد قیمتی جهانبخش رسما شکسته شد

یک مدافع ۲۴ ساله عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ برایتون را که پیش از این در اختیار علیرضا جهانبخش بود، از آن خود کرد.

رکورد قیمتی جهانبخش رسما شکسته شد

به گزارش خبرگزاری موج،  تیم فوتبال برایتون پس از چند روز پیگیری سرانجام موفق شد آدام وبستر مدافع ۲۲ ساله بریستول سیتی را با قراردادی به ارزش ۲۰ میلیون پوند به خدمت بگیرد.

به این ترتیب این مدافع جوان عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ برایتون را که پیش از این در اختیار علیرضا جهانبخش بود، از آن خود کرد.

برایتون تابستان گذشته با پرداخت ۱۷ میلیون پوند جهانبخش را از آزد آلکمار هلند به خدمت گرفت، این رقم بالاترین مبلغی بود که این باشگاه در طول تاریخ خود برای جذب یک بازیکن پرداخته بود.

البته پس از پیوستن تروسارد از خنک بلژیک به برایتون برخی رسانه‌ها مبلغ قرارداد او را ۱۸ میلیون پوند اعلام کرده و معتقد بودند او رکورد قیمتی جهانبخش را شکسته است، اما بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مبلغ قرارداد این بازیکن بلژیکی را کمتر از رقم قرارداد جهانبخش می‌دانند.

به هر حال با آمدن وبستر رکورد قیمتی جهانبخش رسما شکسته شد. این مدافع ۲۲ ساله قراردادی ۴ ساله با برایتون امضا کرده است.

وبستر فصل گذشته ۴۴ بازی برای بریستول سیتی در رقابت‌های چمپیونشیپ انجام داد، که به جز یک مسابقه در بقیه بازی ها، در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت و سه گل به ثمر رساند.

برایتون سال گذشته با عنوان هفدهمی لیگ برتر را به پایان رساند و به زحمت از سقوط نجات پیدا کرد. پس از آن سران تیم کریس هیوتن، سرمربی این تیم را از کار برکنار و گراهام پاتر را جایگزین او کردند.

آن‌ها فصل جدید را از ۱۰ آگوست برابر واتفورد آغاز می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه