English

آغاز بلیت فروشی مسابقات جهانی کشتی از امروز

بلیت فروشی مسابقات جهانی کشتی هم اکنون از طریق یک سایت اینترنتی آغاز شده است و ارزان‌ترین بلیط ارائه شده برای دیدن یک روز این مسابقات حدود ۳۵ هزار تومان است.

آغاز بلیت فروشی مسابقات جهانی کشتی از امروز

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت‌ های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک که مهمترین رقابت کشتی در سال ۲۰۱۹ میلادی محسوب می‌شود و طی آن ۱۰۸ کشتی گیر (آزاد، فرنگی، زنان) در ۶ وزن المپیکی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند، از روز ۲۳ شهریور ماه آغاز و  تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان ادامه دارد.

بلیت فروشی این مسابقات هم اکنون از طریق یک سایت اینترنتی آغاز شده است و ارزان‌ترین بلیط ارائه شده برای دیدن یک روز این مسابقات حدود ۳۵ هزار تومان است. همچنین قیمت برخی از بلیتهای ویژه (VIP) ارائه شده نیز تا ۱۷ میلیون تومان در حال فروش است.

هزینه تهیه بلیط با توجه به صندلی‌های ارائه شده متفاوت است به طوری که فضای پائین سالن و مشرف به تشک وسط مسابقات تا ۷۰۰ هزار تومان نیز قیمت گذاری شده است. ضمن اینکه بلیط هر رقابت برای یک روز (آزاد، فرنگی، زنان) به صورت جداگانه فروخته می‌شود که بلیط برخی از روز‌های مسابقات آزاد و فرنگی به قیمت بالاتری به فروش گذاشته شده است به طوری که ارزان‌ترین بلیط این مسابقات در حدود ۱۰۰ هزار تومان است.

کمترین هزینه برای خرید بلیت تمامی روز‌های این رقابت‌ها (۹ روز) حدود ۵۲۵ هزار تومان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه