English

۱۷ ورزشکار غایب در مراسم افتتاحیه بازی های پارا آسیایی جاکارتا بخشیده شدند

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرد ورزشکاران غایب در مراسم افتتاحیه بازیهای پارا آسیایی جاکارتا مورد بخشش قرار گرفتند.

 ۱۷ ورزشکار غایب در مراسم افتتاحیه بازی های پارا آسیایی جاکارتا بخشیده شدند

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ایران با بازی های درخشان خود توانست به مقام سومی، سومین دوره بازیهای پارا آسیایی به میزبانی اندونزی دست یابد.

در این میان یک رفتار مدیریتی سبب شد تا یک بی‌نظمی در مراسم افتتاحیه بازی های پارا آسیایی جاکارتا رخ دهد و آن هم غیبت ۱۷ ملی‌پوش بدون هماهنگی با مسوولان کاروان اعزامی در رژه مراسم افتتاحیه بازیها بود که در آن برهه نادیده گرفته شد.

مسعود اشرفی دبیر کمیته ملی پارالمپیک در این باره گفت: قبل از شروع بازی‌ها تاکید مسوولان بر آن بود که مراسم افتتاحیه یک موضوع ماندگار و اثرگذار است و همه باید در آن شرکت کنند. همچنین کمیته پارالمپیک برای همه ورزشکاران لباس ویژه مراسم رژه تدارک دیده بود و حتی تاکید کرده بودیم آنهایی که فردای افتتاحیه مسابقه دارند، باید در مراسم باشند و البته زودتر به دهکده بازگردند.

وی در پایان افزود: متاسفانه یا به دلیل کوتاهی سرپرست هر رشته یا خودِ ورزشکاران، برخی در افتتاحیه حضور نداشتند و قرار شد که با آنها برخورد شده و مجازات صورت بگیرد. البته محمود خسروی‌ وفا رییس کمیته پارالمپیک در روز دیدار مدال‌آوران با مقام معظم رهبری و به برکت این دیدار معنوی و ارزشمند، همه آن افراد را که به نوعی غیبت آنها در مراسم رژه بازیهای پاراآسیایی جاکارتا نوعی بی‌انضباطی بود، مورد بخشش قرار داد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه