English

استیلی:

همه بازیکنان آماده اند تا در بازی های آسیایی عملکردی موفق داشته باشند

سرپرست تیم ملی فوتبال امید گفت: خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نبود و همه آماده هستند تا در رقابت‌ های جاکارتای اندونزی عملکردی موفق داشته باشند.

همه بازیکنان آماده اند تا در بازی های آسیایی عملکردی موفق داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال امید گفت: پرواز تیم ملی فوتبال امید با یک ساعت و نیم تاخیر از تهران به سمت شانگهای انجام شد و پس از ۸ ساعت پرواز به شانگهای رسیدیم و حدود دو ساعت در مسیر بودیم تا وارد شهر سوژو شدیم.

او گفت: پس از استقرار بازیکنان در محل اقامت خود و استراحتی کوتاه؛ ملی پوشان را به دو گروه ۱۰ نفره تقسیم کرده و در سالن  بدنسازی فعالیت کردند و سپس به استخر رفتند. صبح امروز نیز از ساعت ۱۰:۰۰ به وقت محلی  و به مدت دو ساعت تمرین با انگیزه و شاداب بازیکنان زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

وی ادامه داد: موضوعی که حائز اهمیت است آب و هوای گرم و شرجی این منطقه است که باعث شده بازیکنان با شرایط آب و هوایی متفاوتی مواجه شوند و با توجه به این که چند روز زودتر در این کشور حاضر شدیم می‌توانیم خود را با وضعیت آب و هوایی چین وفق بدهند. این امر باعث می‌شود تا در اندونزی کم‌تر با مشکل روبه‌رو شویم و بازیکنان به این وضعیت عادت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نبود و همه آماده هستند تا در رقابت‌ های جاکارتای اندونزی عملکردی موفق داشته باشند.

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال ایران و زیر ۲۳ سال چین روز پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ماه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی برگزار می‌شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه