English

پوراسماعیل در تورنمنت بین‌المللی کره‌ جنوبی سوم شد

زهرا پوراسماعیل تکواندوکار کشورمان توانست در تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی به مقام سوم برسد.

پوراسماعیل در تورنمنت بین‌المللی کره‌ جنوبی سوم شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی از چهارشنبه ۲۷ تیرماه با حضور ۱۱۳۴ تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی (رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) در سالن «هالا» ججو آغاز و امروز (دوشنبه – یکم مردادماه) به پایان می‌رسد.

زهرا پوراسماعیل که پیش از این و طبق جدول قرار بود در ابتدا با چین و پس از آن با نپال مبارزه کند به دلیل عدم حضور این دو هوگوپوش راهی مرحله یک‌چهارم شد. زهرا در این مرحله موفق شد «چارلن ترائور» از ساحل عاج دارنده مدال برنز قهرمانی آفریقا ۱۹ بر ۱۷ پیروز شود.

نماینده وزن ۷۳+ کیلوگرم در نیمه نهایی رو در روی «سائه بوم» کره‌ای دارنده مدال برنز و نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۷ و ۲۰۱۱، قهرمان آسیا ۲۰۱۶ و قهرمانی بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ قرار گرفت و ۱۲ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد تا بر سکوی سومی این دوره از رقابت‌ها بایستد.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و زهرا حاجی وند به عنوان مربی است. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۲ است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه