English

مسعود شجاعی:

کار راحتی مقابل اسپانیا نداریم

کاپیتان تیم ملی گفت: می‌دانم کار راحتی مقابل اسپانیا نداریم. اسپانیا یکی از بهترین تیم‌های جام جهانی است و ما می‌خواهیم نشان دهیم که چرا در اینجا هستیم و لیاقت آن را داریم.

کار راحتی مقابل اسپانیا نداریم

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی برابر اسپانیا در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه حاضر شد و اظهار کرد: بازی فردا فرصتی برای بازیکنان تیم ملی است تا چیزهای زیادی یاد بگیرند و پیشرفت کنند.

وی ادامه داد: من خوشحالم که به عنوان یک بازیکن اینجا هستم. این آرزوی هر بازیکنی است که جام جهانی را امتحان کند زیرا این اتفاق برای هر کسی نخواهد افتاد. شرایط جام جهانی برای هم بازیکن که هر چقدر  هم با تجربه باشد، متفاوت است و جو این مسابقه‌ها با بازی‌های باشگاهی فرق می‌کند. من برای بازی فردا هیجان‌زده‌ام.

وی ادامه داد: این اتفاق بزرگی است که برای هر بازیکنی رخ نمی‌دهد. بازیکنانی که حتی نام بزرگی داشتند و افتخارات زیادی کسب کردند نتوانستند در این مسابقه‌ها حضور پیدا کنند. این ویژه‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در زندگی یک بازیکن بیفتد. می‌دانم کار راحتی مقابل اسپانیا نداریم. اسپانیا یکی از بهترین تیم‌های جام جهانی است و ما می‌خواهیم نشان دهیم که چرا در اینجا هستیم و لیاقت آن را داریم.

کاپیتان تیم ملی درباره پر کردن جای روزبه چشمی در دیدار مقابل اسپانیا اظهار کرد: روزبه برای ما بازیکن مهمی بود. او کیفیت خودش را نشان داده بود و غیبتش در تیم حس خواهد شد. ما یک تیم هستیم البته اگر بهتر بگویم یک ملت و یک خانواده هستیم و در گذشته هم نشان دادیم که پشت هم هستیم و در کنار هم خواهیم بود. مصدوم شدن روزبه چشمی انگیزه ما را بیشتر کرد و به ما کمک کرده است که بیش از گذشته متحد باشیم و انگیزه‌هایمان افزیش پیدا کند. می‌توانیم با خوب بازی کردن مقابل اسپانیا به چشمی نشان دهیم که به عنوان یک دوست چقدر به فکر او هستیم.

مسعود شجاعی درباره ورود بانوان به استادیوم‌ها و حضورشان در ورزشگاه‌های روسیه هم گفت: ما یک خانواده هستیم و این یک ملت است که در زمین مسابقه به میدان می‌رود. این تنها یک حرف نیست و ما آن را ثابت کردیم. اگر بخواهیم در این نشست درباره حضور زنان در ورزشگاه صحبت کنیم، بی‌احترامی به تیم حریف و سایر رسانه‌هاست. ترجیح می‌دهم این مساله را در خانواده خود حل کنیم و اگر فرصت مناسبی بود، بعدا درباره آن صحبت خواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه