English

احتمال حضور مسلمان برابر السد/ مصدومیت بد شانسی یا خوش شناسی برای پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل پارس جنوبی جم دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و در آستانه بازی مهم با السد باید دید محسن مسلمان در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت؟

احتمال حضور مسلمان برابر السد/ مصدومیت بد شانسی یا خوش شناسی برای پرسپولیس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، تیم پرسپولیس در بازی مقابل پارس جنوبی جم دو تعویض اجباری به دلیل مصدومیت داشت.

محسن ربیع خواه در دقایق پایانی بازی در نیمه اول مصدوم شد و از زمین خارج شد. طبق اعلام باشگاه پرسپولیس وضعیت ربیع خواه مناسب نیست و با پارگی رباط مواجه شده است و انتظار می رود حدود 6 ماه از میادین دور باشد.

از طرفی فرشاد احمد زاده در نیمه دوم بازی در برخوردی که در محوطه جریمه پارس جنوبی داشت مصدوم شد و بقیه بازی را از روی نیمکت تماشا کرد.

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس این دو بازیکن بازی مقابل تیم السد در مسابقات جام باشگاه های آسیا را از دست دادند. 

شاید این اتفاق ها مسیر بازگشت محسن مسلمان را به ترکیب اصلی پرسپولیس هموار کند و پایانی باشد بر نیمکت نشینی های این هافبک بازی ساز پرسپولیس. 

حال باید دید برانکو در بازی مقابل السد محسن مسلمان را در ترکیب خود قرار می دهد یا خیر. 

شاید این دو مصدومیت در آستانه بازی مهم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موهبتی باشد که مشکل پرسپولیس در بازی سازی و خلق موقعیت بیشتر را در بازی برابر السد برطرف کند و حضور مجدد محسن مسلمان در ترکیب پرسپولیس خط حمله زهر آگین پرسپولیس در ابتدای فصل را احیا کرده و اختلاف مابین پرفسور و مهندس پرسپولیس را برطرف کند.

محسن مسلمان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس

البته آمادگی محسن مسلمان و شرایط روحی و تمرکز این بازیکن نیز بسیار حائز اهمیت است. باید دید اگر برانکو به مسلمان فرصت بازی دهد آیا مسلمان می تواند با تمرکز در بازی حاضر شده و با پاس های خوب خود و بازی سازی در خط هافبک پرسپولیس از این فرصت استفاده کرده و مجددا خود را به تیم تحمیل کند.

امیدواریم این مصدومیت ها موهبتی برای پرسپولیس و محسن مسلمان باشد تا هم پرسپولیس زهردار تر در زمین بازی کند و هم مسلمان بتواند در آستانه جام جهانی به تیم پرسپولیس و حتی شاید تیم ملی کمک کند.

به گزارش موج، بازی پرسپولیس مقابل السد از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 27 فروردین راس ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه