English

احتمالات ترکیب تیم ملی برابر تونس

کارلوس کی روش در دیدار برابر تونس از چند بازیکن اصلی خود استفاده نکرده است.

احتمالات ترکیب تیم ملی برابر تونس

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش برای دیدار دوستانه برابر تونس در شرایطی ترکیب 11 نفره خود را اعلام کرد، که نکات جالبی در این فهرست به چشم می خورد و غیبت برخی بازیکنان اصلی نشان می دهد که کی روش همچنان در حال محک زدن برخی بازیکنان است.


سیدجلال حسینی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی و سامان قدوس بازیکنانی بودند که می توانستند در مقابل تونس از ابتدا به کار گرفته شوند، اما تفکرات کی روش آنها را روی نیمکت نشانده است.


با نگاهی به ترکیب تیم ملی می توانیم حدس بزنیم که در دیدار دوستانه برابر الجزایر همین ترکیب راهی میدان نخواهد شد و شاهد تغییراتی خواهیم بود.


در خط دروازه بیرانوند همچنان گزینه اصلی کی روش است و این مربی نیز قصد دارد تا با حضور او در بازی های دوستانه ای که فشار بالایی دارند، گلر سرخپوشان را آماده جام جهانی کند.


در خط دفاعی کی روش می توانست از سیدجلال حسینی و پژمان منتظری استفاده کند ولی استفاده از روزبه چشمی و خانزاده گامی در راستای جوان تر کردن تیم و همچنین استراحت دادن به بازیکنان با تجربه نظیر سیدجلال حسینی است که به احتمال فراوان یکی از 11 بازیکن اصلی تیم ملی در جام جهانی خواهد بود. در خط دفاعی همچنین ابهاماتی در مورد استفاده از رضائیان با توجه به مصدومیت های متوالی او طی فصل و وریا غفوری وجود دارد که در این دیدار کی روش به مدافع راست سابق پرسپولیس فرصت داده است و میلاد محمدی نیز به نظر گزینه غیرقابل جانشین ترکیب به شمار می رود.


در پست هافبک تدافعی کی روش از زوج علی کریمی و حاج صفی استفاده کرده است؛ غیبت سعید عزت اللهی سبب شده تا کی روش به جانشینان احتمالی او میدان دهد. البته دست کی روش در پست هافبک تدافعی کاملا باز است و این احتمال وجود دارد که امید ابراهیمی بتواند خود را به ترکیب اصلی تیم برساند.


در خط میانی کی روش از مسعود شجاعی به عنوان بازیکن پشت مهاجم استفاده کرده است و کریم انصاری فر و وحید امیری نیز از کناره ها به حملات اضافه خواهند شد، اما بازیکتان زیادی هستند که می توانند در این سه پست به کار گرفته شوند و ممکن است در اولین دیدار جام جهانی برابر مراکش هیچ یک از این سه بازیکن حضور نداشته باشند. جهانبخش، طارمی، قدوس و دژاگه بازیکنانی هستند که در جام جهانی می توانند به ترکیب اصلی تیم ملی در سه پست ذکر شده برسند.


در نهایت کی روش در روزی که آزمون با مصدومیت روبرو شده، از قوچان نژاد در ترکیب تیم استفاده کرده است.


با در نظر گرفتن تمام موارد ذکر شده می توان این انتظار داشت که تیم ملی در مقابل الجزائر با تغییراتی در فهرست 11 بازیکن اصلی پا به میدان خواهد گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه