English

کمانداران برتر رنکینگ کشوری مشخص شدند

با برگزاری مسابقات تیروکمان مرحله پایانی رنکنیگ کشوری و فینال فینالیست‌ها در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان، کمانداران برتر هر رشته اعلام شدند.

کمانداران برتر رنکینگ کشوری مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری موج، مرحله پایانی مسابقات رنکینگ کشوری تیروکمان و فینال فینالیست‌ها در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان با حضور ۱۶ کماندار بعد از برگزاری ۷ مرحله مسابقات در شهرهای ساری، بجنورد، جلفا، ارومیه، اهواز، بندرعباس و تهران در سایت تیروکمان برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها کمانداران برتر هر رشته اعلام شدند که به شرح زیر است:

در بخش کامپوند انفرادی زنان؛ اکرم شعبانی از تهران اول شد و راحله فارسی از البرز و رویا شاهمرادی از قم در جایگاه دوم و سوم ایستادند. در کامپوند انفرادی مردان؛ مصطفی زراسوند از اصفهان در جایگاه نخست ایستاد و احمد اکبری و محمد معدن‌دار از قزوین دوم و سوم شدند.

در ریکرو انفرادی زنان؛ مهسا بدخشان از تهران اول شد و پارمیدا قاسمی و مهتا عبدالهی از تهران دوم و سوم شدند. در ریکرو انفرادی مردان نیز؛ احسان دیزچی از آذربایجان شرقی در جایگاه اول ایستاد و عرفان ارژنگی‌پور از آذربایجان شرقی و پوریا حاجی بیگلو از خراسان رضوی دوم و سوم شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه