English

طعنه سانچس به آرسنال/ فرصت بازی در اولدترافورد را نمی توانستم از دست بدهم

مهاجم شیلیایی جدید منچستریونایتد با طعنه به باشگاه پیشین خود گفت: فرصت بازی در اولدترافورد و زیر نظر ژوزه مورینیو چیزی بود که نمی‌توانستم آن را از دست بدهم.

طعنه سانچس به آرسنال/ فرصت بازی در اولدترافورد را نمی توانستم از دست بدهم

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، آلکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی در اولین نشست خبری خود بعد  از عضویت در تیم منچستریونایتد با طعنه ای به آرسنالی ها اظهار کرد: می‌خواهم از باشگاه سابقم تشکر کنم. از همه هواداران آرسنال که در این مدت در کنار من بودند و باعث شدند من بتوانم چند سال خیلی خوب را در آرسنال سپری کنم. من دیروز (دوشنبه) با تیری آنری تلفنی صحبت کردم و به او گفتم که مانند او از آرسنال رفتم. هم من و هم آنری به یک دلیل از آرسنال رفتیم.

مهاجم شیلیایی جدید منچستریونایتد در ادامه‌ صحبت‌هایش، ‌اضافه کرد: من اول از هم باید این را بگویم که خیلی خوشحال هستم که به بزرگ‌ترین باشگاه دنیا آمده‌ام و اولین بازیکن شیلیایی منچستریونایتد محسوب می‌شوم. فرصت بازی در اولدترافورد و زیر نظر ژوزه مورینیو چیزی بود که نمی‌توانستم آن را از دست بدهم. امیدوارم به طرفداران در دنیا ثابت کنیم که چرا تیم بزرگی هستیم.

آلکسیس سانچس

آلکسیس سانچس قرار است در منچستریونایتد شماره "هفت " معروف را بر تن کند که قبلا بر تن بزرگانی هم‌چون جرج بست، دیوید بکهام و کریستیانو رونالدو بود ولی در سال‌های اخیر بعد از آلکس فرگوسن این شماره هم در منچستریونایتد نفرین شده بود و بازیکنانی مثل دی ماریا و ممفیس دپای نتوانستند انتظارات را بر آورده کنند و باید ببینیم این مهاجم گلزن شیلیایی می‌تواند ارزش‌های خودش را در منچستریونایتد نشان دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه