English

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

مهرام برابر پتروشیمی به پیروزی دست یافت

مهرام در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال پتروشیمی را شکست داد.

مهرام برابر پتروشیمی به پیروزی دست یافت

به گزارش خبرگزاری موج، مهرام در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال پتروشیمی را شکست داد.

در دومین دیدار از سری مسابقاتی مهرام و پتروشیمی در نیمه نهایی لیگ برتر تیم مهرام توانست با نتیجه ۸۳ بر ۷۷ به برتری برسد و رقابتش با مدافع عنوان قهرمانی را یک بر یک کند.

با این نتیجه دو تیم دو مسابقه در تهران خواهند داشت و تلاششان برای رسیدن به فینال را ادامه می دهند.

با اینکه کوارتر اول سوم با دو پرتاب سه امتیازی برای مهرام آغاز شد اما پتروشیمی خیلی سریع به خودش آمد و توپ و میدان را در اختیار گرفت. دو تیم دقایق ابتدایی کوارتر نخست را پایاپای پیش رفتند اما برتری زیر سید و شوت های دومینیک جونز برتری را برای میزبان جنوبی رقم زد و این تیم ١٧ بر ١٢ به برتری رسید.

پیروزی مهرام برابر پتروشیمی

در کوارتر دوم هم برتری برای میزبان جنوبی بود

در کوارتر دوم هم برتری برای میزبان جنوبی بود. ریباندهای ارسلان کاظمی همه چیز را برای پتروشیمی مهیا می کرد که در دفاع و حمله بهتر از مهمانش باشد. در طرف مقابل چند توپ از دست رفته مهرامی ها باعث شد تا فاصله امتیازی زیاد شود و میزبان کوارتر دوم را ٢٠ بر ١٥ به سوز خود تمام کند. در ثانیه های پایانی اختلاف دو تیم ١٣ امتیاز بود اما شوت سه امتیازی جاکوپ پولن نتیجه را ٣٧ بر ٢٧ کرد تا مهرام نیمه را با اختلاف ١٠ واگذار کند.

دومینیک جونز ١٦ امتیاز برای پتروشیمی کسب کرد

در نیمه نخست دومینیک جونز ١٦ امتیاز برای پتروشیمی کسب کرد، ارسلان کاظمی ٨ ریباند داشت و برای مهرام نیز آرنت مولتری ٨ امتیاز و ٥ ریباند داشت.

نیمه دوم مسابقه با درخشش بازیکنان جوان مهرام و البته جاکوب کولن همراه بود. مهرام اختلاف ١٠ امتیازی اش در پایان نیمه نخست را جبران و بازی را برابر کرد. در کوارتر سوم بازی برای کیوان ریاعی در زیر سبد بود. ریباندهای خوب او، دفاع کم نقص دلیرزهان و شوت های  پولن کار را برای میزبان سخت کرده بود و در نهایت مهرام این کوارتر را ٢٩ بر ١٩ به سود خود تمام کرد تا بازی ٥٦ بر ٥٦ برابر شود. در کوارتر سوم تقابل پولن و جونز جذاب بود. گارد آمریکایی مهرام خودش را مامور کنترل بازیکن خارجی حریف کرد و در این امر نیز موفق بود با این حال جونز بازهم امتیاز می‌آورد.

کوارتر چهارم را پتروشیمی با حمایت هوادارنش بهتر شروع کرد. ٤ امتیاز اختلاف ایجاد شد و ٤ خطا شدن رضایی فر، آرنت مولتری کار مهرام را دشوار کرد. دو تیم سایه به سایه هم حرکت می کردند و میزبان اختلاف ٦ امتیازی خود را حفظ می کرد. با ٥ خطا شدن لاوال سنتر خارجی پتروشیمی کار میزبان دشوار شد و مهرام نتیجه را جبران کرد و پیش افتاد اما دوباره میزبان به بازی برگشت. در نهایت این کوارتر با نتیجه ۲۷ بر ۲۱ به سود مهرام تمام شد و تیم تهرانی میزبانش را شکست داد.

شوت سه امتیازی نوید رضایی فر در ثانیه ٣٠ بازی کار را برای پتروشیمی تمام کرد.

دیدارهای بعدی مرحله نیمه نهایی چهارم و پنجم بهمن برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه