English

کلوپ:

مجبور بودیم از سیستم چرخشی استفاده کنیم

سرمربی لیورپول از کسب اولین سه امتیاز ارزشمند سال ۲۰۱۸ همراه تیمش ابراز خوشحالی کرد.

مجبور بودیم از سیستم چرخشی استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از دیلی میل، لیورپول در حالی که تا ثانیه‌های پایانی برابر برنلی به تساوی رسیده بود، موفق شد توسط لاورن، مدافع پیش تاخته خود گل برتری را به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را به دست بیاورد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از پایان این مسابقه در نشست خبری گفت‌: اصلا مهم نیست که شاید بگوییم ما زیبا بازی نکردیم، آن چه که برای ما اهمیت داشت کسب سه امتیاز این مسابقه بود و به باقی مسائل کاری ندارم. البته انکار نمی‌کنم که برنلی تیم خیلی خوبی است و فوتبال خوبی بازی می‌کند.

سرمربی لیورپول ‌اضافه کرد: در دو روز توانستیم شش امتیاز کسب کنیم. هیچ وقت در کارنامه مربیگری‌ام چنین تجربه‌ای نداشتم. باید از بازیکنانم خصوصا لالانا و سادیو مانه تشکر کنم که با وجود درد توانستند بازی کنند و ارزش‌های خودشان را به نمایش بگذارد. مجبور بودیم از سیستم چرخشی استفاده کنیم. باید از تمامی بازیکنان مراقبت کنیم.

لیورپول با کسب پیروزی در این مسابقه امیدهایش را برای حضور در جمع تیم‌های مدعی حفظ کرد. آن‌ها روز جمعه همین هفته‌ دیداری بسیار حساس در جام حذفی پیش‌رو دارند جایی که باید برابر همشهری خود یعنی اورتون قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه