English

مارتینس:

چون به بایرن علاقه داشتم نمی‌توانستم پیشنهادش را رد کنم

ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ درباره پیوستنش به این تیم گفت: با چند پیشنهاد بزرگ مواجه شده بودم. از انگلیس و آلمان من را می‌خواستند اما چون به بایرن علاقه داشتم نتوانستم پیشنهاد این تیم را رد کنم.

چون به بایرن علاقه داشتم نمی‌توانستم پیشنهادش را رد کنم

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از بیلد، خابی مارتینس بعد از درخشش در اتلتیک بیلبائو بود که با رقم ۴۰ میلیون یورو که در آن زمان یک رکورد بود راهی بایرن مونیخ شد.

او درباره این انتقال، گفت‌: با چند پیشنهاد بزرگ مواجه شده بودم. از انگلیس و آلمان من را می‌خواستند. پیشنهاد انگلیسی‌ها کمی بالاتر بود اما چون به بایرن علاقه داشتم نتوانستم پیشنهاد این تیم را رد کنم.

این ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ در ادامه‌ صحبت‌هایش هم‌چنین، اظهار کرد: قبل از پیوستن به بایرن مونیخ همه چیز را درباره فرانک ریبری و آرین روبن می‌دانستم اما  درباره آلابا چیزی نمی‌دانستم. بعد از نخستین تمرین پی بردم که آلابا چه بازیکن با کیفیتی است و بعد از قهرمانی در سه گانه به من ثابت شد که او بازیکنی تاثیرگذار و کلیدی برای  بایرن مونیخ  است.

مارتینس در پایان نیز به پیروزی سه بر یک برابر پاری ‌سن‌ ژرمن اشاره کرد و گفت‌: سخت به این پیروزی نیاز داشتیم. این پیروزی قاطعانه نشان داد که در مسیر درستی گام بر می‌داریم. امیدوارم که این روند خوب ما هم چنان ادامه‌ داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه