English

اشتوگر:

تغییرات کوچک در تیم ایجاد کردم تا به مسیر پیروزی بازگردیم

سرمربی جدید تیم فوتبال بوروسیادورتموند گفت‌: من در مقطع کوتاهی که سرمربی این تیم بودم، یکسری تغییرات کوچک در تیم ایجاد کردم تا دوباره بتوانیم به مسیر خوب گذشته خود بازگردیم.

تغییرات کوچک در تیم ایجاد کردم تا به مسیر پیروزی بازگردیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از نشریه کیکر، بوروسیادورتموند دیشب (یک‌شنبه) موفق شد در بوندسلیگا در حالی که در خانه با یک گل از هوفنهایم عقب بود، با نتیجه‌ ۲ بر یک به پیروزی برسد تا دومین پیروزی  پیاپی این تیم ثبت شود.

پیتر اشتوگر، سرمربی جدید تیم فوتبال بوروسیادورتموند گفت‌: من در مقطع کوتاهی که سرمربی این تیم بودم، یکسری تغییرات کوچک در  تیم ایجاد کردم تا دوباره بتوانیم به مسیر خوب گذشته خود بازگردیم. مربیان قبلی بوروسیادورتموند همگی کارهای خیلی خوبی در این تیم انجام دادند و همین کار ما را راحت می‌کند. در حال‌ حاضر باید تلاش کنیم که راه آنها را ادامه‌ دهیم و تا پایان بوندسلیگا امتیازات زیادی به دست بیاوریم.

سرمربی بوروسیادورتموند در ادامه‌ صحبت‌های خود اظهار کرد: ما در این بازی شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی حریف از بازیکنان فیزیکی زیادی بهره مند بود. خوشحالم که به حقمان رسیدیم و توانستیم نتیجه‌ را بگردانیم و سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه