English

گواردیولا:

دی بروین یک الگوی به تمام معنا برای بازیکنان جوان ما است

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به تمجید عملکرد ستاره بلژیکی تیمش در بازی برابر تاتنهام پرداخت.

دی بروین یک الگوی به تمام معنا برای بازیکنان جوان ما است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی دیشب (شنبه) موفق شد در ادامه‌ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس حریف قدر خود یعنی تاتنهام را با نتیجه‌ ۴ بر یک شکست دهد تا نشان دهد که از قدرت و صلابت بالایی برخوردار است. در این بازی کوین دی بروین عملکرد بسیار خوبی داشت و ستاره زمین لقب گرفت.

پپ گواردیولا بعد از پیروزی خانگی تیمش به تمجید از این بازیکن پرداخت و گفت‌: او یک الگوی به تمام معنا برای بازیکنان جوان ما است. سرعت و جنگدگی او در زمین مسابقه بی حد و اندازه است. من واقعا کلمه‌ای برای توصیف او ندارم. او باعث می‌شود تا ما بتوانیم در آینده به تیم بهتری تبدیل شویم.

منچسترسیتی اکنون ۲۱ امتیاز بیشتر از تاتنهام دارد. با این حال گواردیولا به تمجید از عملکرد همتای خود در این تیم پرداخت و ‌اضافه کرد: درست است که ما عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشتیم و توانستیم چهار گل به ثمر برسانیم. آن هم برابر یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال انگلیس که مربی خوبی هم دارد. من به عملکرد بازیکنانم می‌بالم. نمی‌خواهم فروتن باشم بلکه می‌خواهم به اعضای کادر فنی و بازیکنانم ببالم. بازیکنانم می‌دانند که ما تلاش زیادی می‌کنیم. البته بدون حمایت باشگاه و بازیکنان خوب، خلق چنین تیمی غیر ممکن بود. پوچتینو عملکرد خوبی در تاتنهام داشته است. به نظرم او یکی از بهترین مربیان لیگ برتر است که باید زمان کافی برای ساختن تاتنهام داشته باشد. من همیشه از دیدن تیم‌های پوچتینو لذت بردم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه