English

هاینکس:

بازی کردن در زمین بشیکتاش کار آسانی نیست

سرمربی بایرن مونیخ درباره تقابل با تیم بشیکتاش گفت‌: حماقت است اگر ما بخواهیم آن‌ها را دست کم بگیریم. آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند و هواداران زیادی در خانه دارند و بازی کردن در زمین آن‌ها کار آسانی نیست.

بازی کردن در زمین بشیکتاش کار آسانی نیست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کیکر، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و بایرن مونیخ باید در این مرحله به مصاف تیم بشیکتاش برود. هر چند که بایرن مونیخ به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد ولی خوش شانس بود و به تیم بشیکتاش برخورد کرد.

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ درباره تقابل با این تیم ترکیه‌ای در لیگ قهرمانان اروپا، گفت‌: بشیکتاش در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشت و توانست با قدرت راهی این مرحله شود و حماقت است اگر ما بخواهیم آن‌ها را دست کم بگیریم. آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند و هواداران زیادی در خانه دارند و بازی کردن در زمین آن‌ها کار آسانی نیست.

تیم‌های آلمانی تاکنون در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم‌های  ترکیه‌ای عملکرد خوبی داشته‌اند و بایرن مونیخ می‌تواند امیدوار باشد که این عملکرد را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ادامه‌ دهد و آن‌ها بتوانند با کنار زدن بشیکتاش راهی مرحله بعد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه