English

ایگواین:

من به دنبال دی لورنتیس بودم

مهاجم یوونتوس با پیروزی مقابل ناپولی گفت: من به دنبال دی لورنتیس بودم ولی نتوانستم او را در ورزشگاه پیدا کنم. شاید او بعد از این که من دروازه ناپولی را باز کردم، خودش را پنهان کرد.

من به دنبال دی لورنتیس بودم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فوتبال ایتالیا، گونسالو ایگواین ستاره فصل قبل ناپولی در بازی دیشب (جمعه) برابر تیم سابق خود گلزنی کرد و خوشحالی عجیبی داشت. ایگواین که با اورلیو دی لورنتیس مشکلات زیادی داشته است و همیشه طعنه‌های زیادی به هم می‌زنند، بعد از پایان بازی گفت: من به دنبال دی لورنتیس بودم ولی نتوانستم او را در ورزشگاه پیدا کنم. شاید او بعد از این که من دروازه ناپولی را باز کردم، خودش را پنهان کرد.

یوونتوس با این برد ارزشمند به یک امتیازی ناپولی در صدر جدول رسید. هر چند اینتر در صورت برتری برابر کیه‌وو می‌تواند صدرنشین جدید فوتبال ایتالیا باشد.

مهاجم آرژانتینی اضافه کرد: من برای ساری سرمربی ناپولی احترام زیادی قائل هستم. او باعث پیشرفت فوتبال من شد و خیلی روی من تاثیر داشت. شاید یک روز با او در تیم دیگری کار کنم. ارتباط خیلی خوبی با او دارم و هر از گاهی با او در ارتباط هستم. برای ساری آرزوی موفقیت می‌کنم.

یوونتوس حالا باید خودش را برای بازی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آماده کند که سه شنبه برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه