English

ارنستو والورده:

بازیکنانم شایسته پیروزی بودند

سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر مورسیا راضی است و آنها را شایسته پیروزی دانست.

بازیکنانم شایسته پیروزی بودند

به گزارش خبرگزاری موج، ‌و ‌به نقل از اسپورت، بارسلونا با وجود این که در جام حذفی چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت اما  توانست با پنج گل مورسیا را از پیش رو بردارد.

می خواستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم

ارنستو والورده در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: می خواستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و الان بعد از پایان بازی می‌توانم  بگویم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از نتیجه‌ راضی هستم. کنترل توپ و میدان را در  اختیار داشتیم و با شایستگی هم پیروز شدیم.

او ادامه‌ داد: اوریول بوسکتس و کاستاس بازیکنان آینده دار بارسلونا هستند.بوسکتس سن و سال زیادی ندارد اما او می تواند در آینده کمک زیادی به بارسلونا کند و کاستاس هم نشان داد که مهارت بالایی دارد. طبیعی است که در چنین دیدارهای تعداد تماشاگر کم باشد اما  باشگاه بارسلونا به هوادارانی که فرصت کمتری برای حضور در ورزشگاه را دارند این فرصت را داد تا در چنین بازی حضور داشته باشند.

تلاش دلوفئو ستودنی بود

والورده درباره دلوفئو، گفت‌: او از ابتدای بازی تلاش کرد تا گلزنی کند و همین باعث شد تا تمرکز لازم را نداشته باشد. گاهی اوقات شما اصرار می کنید، اما  چیزی را که می خواهید به دست نمی آورد. تلاش دلوفئو ستودنی بود. جایی برای نگرانی وجود ندارد و او در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه