English

سیمئونه:

کار گروهی‌مان بهتر شده است

سرمربی اتلتیکو مادرید گفت: کار گروهی‌مان بهتر شده است. رقابت در بین بازیکنان زیاد است. این موضوع را دوست دارم و مرا به وجد می‌آورد.

کار گروهی‌مان بهتر شده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، اتلتیکو مادرید شنبه شب توانست در هفته‌ سیزدهم لالیگا پیروزی پر گلی به دست بیاورد و لوانته را با پنج گل شکست دهد.

دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: در حال پیشرفت هستیم. از سه یا چهار بازی گذشته در پرس و بازی تهاجمی بهتر شده‌ایم. با حضور آنخل کورئا شرایط‌مان بهتر شده است. فرناندو تورس در این بازی دو یا سه موقعیت مهم گل داشت که از دست رفت. تیم با آرامش زیادی بازی کرد و دوباره روحیه  گرفت. اکنون انرژی مثبت دارد و این موضوع ما را به وجد می‌آورد.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه‌ اظهار کرد: کار گروهی‌مان بهتر شده است. بازیکنان جوان و بزرگ می‌خواهند رقابت کنند. اگر تورس را در ترکیب قرار دهم و خوب بازی نکند از من انتقاد می‌کنند. این موضوع در رابطه با کوین گامیرو نیز صدق می‌کند. رقابت در بین بازیکنان زیاد است. این موضوع را دوست دارم و مرا به وجد می‌آورد.

سیمئونه افزود: بازیکنانم می‌دانستند که چگونه به حریف ضربه وارد کنند، این قضیه در دیدار برابر رم نیز دیده شد، به خصوص در نیمه دوم. در مقابل لوانته نیز از ابتدا گریزمان موقعیت‌های خطرناکی را ایجاد کرد و توانستیم از شروع بازی به حریف ضربه بزنیم.

سرمربی آرژانتینی در مورد دیدار حساس والنسیا و بارسلونا که امشب برگزار می‌شود گفت‌: ما باید بازی‌های‌مان را با پیروزی به پایان برسانیم. هنوز تعداد زیادی بازی در لالیگا باقی‌ مانده است. نگران پیروزی برابر لوانته بودم، چون مانند همیشه بازی کردن در ورزشگاه این تیم سخت است. پیروزی مهم است، چون ما را پس از تساوی برابر رئال مادرید قدرتمند کرد.

عملکرد گامیرو و گریزمان فوق‌العاده بود

سرمربی اتلتیکومادرید در پایان اظهار کرد: عملکرد گامیرو و گریزمان در این شب فوق‌العاده‌ بود. تورس در نیمه دوم وارد زمین شد و بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. با آرامش می‌خواهیم به پیشرفت‌مان ادامه‌ دهیم. این هفته‌ باید در کوپا دل ری به مصاف الچه برویم که پیروزی در این بازی به قدرت تیم می‌افزاید. دیدار رفت با نتیجه‌ یک بر یک به پایان رسید. فوتبال این چنین است و تصور نمی کردم که الچه را هفت بر صفر شکست دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه