English

مسی:

منچسترسیتی و پاری ‌سن‌ ژرمن قدرتمندترین تیم‌های جهان هستند

مهاجم بارسلونا دو تیم اول باشگاه‌های انگلیس و فرانسه را قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر جهان می‌داند.

منچسترسیتی و پاری ‌سن‌ ژرمن قدرتمندترین تیم‌های جهان هستند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مارکا، لیونل مسی دیروز (جمعه) چهارمین کفش طلای اروپا را دریافت کرد. مهاجم بارسلونا  فصل گذشته ۳۷ گل در لالیگا به ثمر رساند و توانست علاوه بر دریافت جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) برترین گلزن اروپا نیز شود.

بازیکن آرژانتینی پس از دریافت این جایزه در مصاحبه اختصاصی با مارکا به حریفان اصلی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و گفت‌: منچسترسیتی به همراه پاری ‌سن‌ ژرمن قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر جهان هستند. تا به امروز این دو تیم با قدرت کار کرده‌اند و نتایج خیلی خوبی را کسب کرده‌اند.

مادرید رقیب همیشگی ماست

رئال مادرید در این فصل در لالیگا نتایج درخشانی را کسب نکرده است و در فاصله ۱۰ امتیازی با بارسلونا قرار گرفته است. با این حال این تیم توانست در لیگ قهرمانان اروپا از مرحله گروهی صعود کند. مسی درباره وضعیت رئال مادرید گفت‌: درست است که مادرید در حال‌ حاضر از ما فاصله گرفته است. با این حال این تیم قدرتمند و با تجربه است و هنوز در لالیگا بازی‌های زیادی باقی‌ مانده است. مادرید رقیب همیشگی ماست.

بایرن مونیخ نیز یکی از تیم‌های قدرتمند اروپا است

مهاجم آرژانتینی در ادامه‌ افزود: در ادامه‌ فصل به خصوص در دیدارهای پایانی مادرید مانند همیشه  با ما رقابت نزدیکی خواهند داشت. بایرن مونیخ نیز یکی از تیم‌های قدرتمند اروپا است. این تیم یک حریف جدی محسوب می‌شود. با این حال در حال‌ حاضر سیتی و پاری ‌سن‌ ژرمن بهترین تیم‌ها هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه