English

یاردیم:

باید در دیدار برابر لایپزیگ پیروز شویم

سرمربی پرتغالی موناکو گفت: دیدار برابر لایپزیگ مهم‌تر از دیدار برابر پاری ‌سن‌ ژرمن است، باید در هر حالتی پیروز بازی شویم.

باید در دیدار برابر لایپزیگ پیروز شویم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکیپ، موناکو در  فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا عملکردی ناامید کننده از خود نشان داده است. این تیم از چهار بازی خود تنها دو امتیاز کسب کرده و برای صعود به دور بعد به نوعی به معجزه نیاز دارد.

صدرنشین این گروه بشیکتاش ترکیه است که ۱۰ امتیازی است. پورتو با شش و لایپزیگ هم با چهار امتیاز در رده دوم و سوم جای دارند.

یاردیم درباره دیدار برابر لایپزیگ گفت‌: این دیدار به نوعی مهم‌ترین بازی فصل ما است و حتی مهم‌تر از دیدار برابر پاری ‌سن‌ ژرمن است، باید در هر حالتی پیروز بازی شویم. شرایط برای صعود ما به دور بعد سخت شده است اما اگر هم صعود نکنیم سر بلند از لیگ قهرمانان اروپا کنار خواهیم رفت.

سرمربی پرتغالی موناکو در پایان سخنان خود اضافه کرد: فصل قبل توانستیم به نیمه نهایی راه پیدا کنیم و شاید این فصل اصلا به دور بعد نرویم. به‌ هر حال این فوتبال است و آبستن حوادث زیادی است. به نتایج دیگر تیم‌ها توجهی نداریم و تنها روی بازی خود تمرکز می‌کنیم. به چیزی غیر از پیروزی و صعود به دور بعد فکر نمی‌کنیم و امیدوارم که تیم پیروز میدان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه