English

خریبین:

همیشه به پیشرفت و بهتر بودن فکر کنم

ستاره سوری تیم الهلال گفت: اگر در دوران فوتبالی‌ام یک درس گرفته باشم، آن درس این بوده که همیشه به پیشرفت و بهتر بودن فکر کنم.

همیشه به پیشرفت و بهتر بودن فکر کنم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از AFC، عمر خریبین مهاجم سوری تیم الهلال عربستان نقش پر رنگی در صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا ایفا کرد. گل‌های او بود که تیم فوتبال الهلال با برتری ۶ بر ۲ در مجموع دو دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

خریبین که باید چندی دیگر به همراه تیم الهلال در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اوراواردز به میدان برود، گفت‌: اگر در دوران فوتبالی‌ام یک درس گرفته باشم، آن درس این بوده که همیشه به پیشرفت و بهتر بودن فکر کنم. شما باید از هر شکست به عنوان یک فرصت برای پیروزی استفاده کنید. از آن درس بگیرید و در بازی بعدی قوی‌تر شوید. من از گل‌هایی که  برای الهلال به ثمر رساندم خیلی خوشحال هستم ولی در درجه اول برای من موفقیت تیم مهم است.

او ادامه داد: هر بازیکنی در قاره آسیا آرزوی حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد. در حال‌ حاضر هم به تنها چیزی که فکر می‌کنم پیروزی برابر اوراوا و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است. اوراوا تیم بسیار خوبی است و چند بازیکن خوب در اختیار دارد. همه ما بر روی قهرمانی متمرکز شده‌ایم. الان هدف اول من در لیگ قهرمانان آسیا است و سپس به صعود به جام جهانی قطر با سوریه فکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه