English

دیرک وستفال:

دیدگاه بسیار مثبتی درباره ایرانیان دارم

بازیکن آلمانی سابق تیم والیبال شهرداری تبریز می‌گوید: رفتارهایی در ایران دیده که باعث شده به دیدگاه بسیار مثبتی نسبت به فرهنگ و جامعه ایرانی داشته باشد.

دیدگاه بسیار مثبتی درباره ایرانیان دارم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اینترنتی ND، دیرک وستفال بازیکن آلمانی تیم شهرداری تبریز که در لیگ والیبال ایران عملکرد خوبی داشت، بعد از جدایی از این تیم راهی بوندسلیگا شد تا در آلمان کارش را از سر بگیرد.

این والیبالیست آلمانی درباره حضور در ایران، گفت: پیشنهاد خوبی از نظر مالی دریافت کرده‌ام و همین باعث شد به شهرداری تبریز بروم. تجربه حضور در ایران بسیار جالب بود، اینقدر خوب بود که می‌توانم به همه توصیه کنم که حداقل یک بار به ایران بروند. ایران کشوری بسیار زیبا و با مردمی مهمان‌نواز است. وقتی ماشین شما خراب شود سه دقیقه طول می‌کشد تا یک نفر بیاید و به شما کمک کند. شما هیچ وقت غریبه نخواهید بود و همه به شما محبت می‌کنند.

او در ادامه گفت: قبل از اینکه به ایران بروم از رسانه‌ها چیزهای منفی شنیده بودم ولی وقتی به این کشور رفتم فهمیدم تمام این چیزها اشتباه است. هر چیزی که درباره مسلمان‌ها گفته می‌شود درست نیست و به هر کسی که درباره مسلمان‌ها پیش داوری می‌کند می‌گویم به ایران برود تا به صورت واقعی با حقیقت روبرو شود.

دیرک وستفال آلمانی بعد از حضوری کوتاه مدت در تیم والیبال شهرداری تبریز راهی آلمان شد و در کشور خودش والیبال را از سر گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه