English

حضور در کمپ های سطح بالای بین المللی کمک زیادی به قهرمانان ما خواهد کرد

رئیس فدراسیون کاراته بیان داشت:حضور در کمپ های سطح بالای بین المللی کمک زیادی به قهرمانان ما می کند و چنانچه همواره بخواهیم در داخل کشور اردو برگزار کنیم، خروجی چندان مناسبی نخواهیم داشت.

حضور در کمپ های سطح بالای بین المللی کمک زیادی به قهرمانان ما خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدصادق فرجی در گفت و گویی با اشاره به حضور در کنگره جهانی روسای فدراسیون های کشورهای مختلف در اسپانیا، عنوان کرد: جلسات خوبی با روسای کشورهای صاحب سبک برگزار شد و به دنبال افزایش تعاملات بین المللی هستیم تا دوره های آموزشی و تمرینی مشترکی داشته باشیم.

وی گفت: حضور در کمپ های سطح بالای بین المللی کمک زیادی به قهرمانان ما می کند و چنانچه همواره بخواهیم در داخل کشور اردو برگزار کنیم، خروجی چندان مناسبی نخواهیم داشت.

فرجی در مورد قرار گرفتن کاراته ایران در رده دوم بهترین تیم های جهان، گفت: این یک موفقیت بزرگ است که به دلیل نتایج مناسب در سال 2017 شکل گرفت و سطح توقعات را برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو بالا می برد. اینکه تیم های قدرتمندی چون اسپانیا، ایتالیا و فرانسه پشت سر ایران قرار بگیرند، قابل توجه است.

وی با اشاره به مسیر دشوار کاراته ایران برای کسب سهمیه المپیک 2020، گفت: فرآیند و روند طولانی پیش رو است و باید در مراحل مختلف کاراته وان و پیکارهای آسیایی و جهانی حضور یابیم.

رئیس فدراسیون کاراته افزود: در بخش کومیته مردان وضعیت خوبی داریم، اما در بخش بانوان باید تلاش زیادی به منظور کسب سهمیه داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه