English

کلوزه:

خوشحالم که روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ را به همگان معرفی خواهم کرد

بهترین گلزن تاریخ جام جهانی به حضورش در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه واکنش نشان داد و گفت: خوشحالم که روسیه و جام جهانی 2018 را به همگان معرفی خواهم کرد.

خوشحالم که روسیه و جام جهانی 2018 را به همگان معرفی خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه، میروسلاو کلوزه مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان نماینده رسمی فیفا در مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها خواهد بود. مراسمی که 10 آذر ماه سال جاری در پایتخت روسیه برگزار می‌شود.

میروسلاو کلوزه پس از انتخابش به عنوان نماینده فیفا در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه گفت: بسیار افتخار می‌کنم که پس از پایان دوران فوتبالم هم می‌توانم همچنان بخشی از جام جهانی باشم. خوشحالم که روسیه و جام جهانی 2018 را به همگان معرفی خواهم کرد. ما سال 2014 در برزیل جنگیدیم و قهرمان شدیم.

این مهاجم سابق فوتبال آلمان که اصالت لهستانی دارد در 4 دوره حضورش در جام‌های جهانی (2002 تا 2014) 16 گل به ثمر رساند.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 مربوط به روشن‌شدن سیستم گرمایشی زمین چمن ورزشگاه 45 هزار نفری شهر روستوف است.

سرویس رسانه‌ای فرمانداری شهر روستوف اعلام کرد که با توجه به شرایط آب و هوایی و اهمیت نگهداری اصولی ورزشگاه، سیستم گرمایشی ورزشگاه تازه‌ساخت این شهر روشن شده است. روستوف یکی از 12 ورزشگاه جام جهانی 2018 روسیه است و پس از پایان این رقابت‌ها در اختیار باشگاه روستوف قرار خواهد گرفت. تیمی که سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد و مدتی قبل به صورت قرضی راهی تیم آمکار شد.

جام جهانی 2018 روسیه با شرکت 32 تیم از جمله ایران در 12 ورزشگاه 11 شهر در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال 1397 برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه