English

حاج‌رضایی:

کی روش دنبال بهانه‌گیری است

پیشکسوت فوتبال کشورمان با انتقاد از رفتارهای سرمربی تیم ملی گفت: اینکه کی‌روش برای فوتبال ایران افتخار آفریده جای خود دارد، اما گفتارش توهین آمیز است.

کی روش دنبال بهانه‌گیری است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر حاج‌رضایی درباره انتقادهای اخیر کارلوس کی‌روش از وضعیت امکانات فوتبال ایران اظهار داشت: به رفتارهای ایشان عادت کرده‌ایم. اینکه کی‌روش برای فوتبال ایران افتخار آفریده جای خود دارد، اما گفتارش توهین آمیز است. او هر کاری دلش خواسته، انجام داده و آدم‌هایی که دوست ندارد، تعویض می‌کند. دوست ندارم افتخارات او آلوده این مسائل شود. چطور فردی در رأس تیم ملی فراتر از اختیاراش کار می‌کند؟ سال‌هاست با کی‌روش مماشات شده و چون می‌دانم دلیل این رفتارش چیست، پیگیر صحبت‌هایش نیستم. او دنبال بهانه‌گیری است.

آقای کی‌روش عزیز! چرا منت می‌گذاری؟

وی افزود: اینکه افتخارات تیم ملی فردی بوده یا از طریق ارتباطاتش بازی‌های تدارکاتی فراهم کرده، منت بزرگ برای ما محسوب می‌شود. آقای کی‌روش عزیز! شما از جیب و کیسه تهی مردم ایران میلیاردها تومان دستمزد گرفتی، چرا منت می‌گذاری؟ ما شما را به ایران آورده‌ایم که برای مسیر پیشرفت فوتبال‌مان تلاش کنید، اصلا شما را آوردیم که به جام جهانی برویم، به مسیری که پیش از این نرفته بودیم! متأسفم که ایشان هر کاری دلش بخواهد، انجام می‌دهد. پس از بازی با ازبکستان، در حالی که مردم از پیروزی شادمان بودند، او گفت دو نفر از برد تیم ملی خوشحال نیستند. بعدها آن دو نفر در فدراسیون فوتبال عوض شدند. الان هم باید افراد حاضر در ایفمارک و کمیته انضباطی عوض شوند. اینها فراتر از حوزه شغلی کی‌روش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه