English

ایگواین:

نشان دادیم تیم بزرگی هستیم

ستاره آرژانتینی یوونتوس بعد از پیروزی در برابر میلانگفت: میلان بازی را بهتر از ما آغاز کرد اما تجربه ما بیشتر بود و نشان دادیم که تیم بزرگی هستیم.

نشان دادیم تیم بزرگی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسکای اسپورت، گونسالو ایگواین ستاره یوونتوس در دیدار برابر میلان بود. این بازیکن آرژانتینی هر دو گل روسونری را در این دیدار به ثمر رساند تا شاگردان آلگری موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند.

ایگواین با گلزنی در سن سیرو در رقابت‌های سری A توانست ۱۰۰ گله شود. او گفت‌: در دیدار قبلی برابر اسپال بد شانس بودم و توپ‌هایم وارد دروازه‌ نمی‌شد. قسمت این بود که در سن سیرو و چنین دیدار بزرگی گل بزنم و ۱۰۰ گله شوم.

گونسالو ایگواین

ستاره آرژانتینی یوونتوس در پایان صحبت‌های خود افزود: میلان بازی را بهتر از ما آغاز کرد اما  تجربه ما بیشتر بود و نشان دادیم که تیم بزرگی هستیم. ما شایسته این پیروزی بودیم و نشان دادیم که در راه درستی گام برمی‌داریم. آلگری وقتی با دو گل پیش بودیم به ما گفت که در سن سیرو هر احتمالی وجود دارد و بازی را تمام شده ندانیم. در طول ۹۰ دقیقه با تمرکز بسیار بالایی بازی کردیم و بدون اشتباه برابر تیم خوب میلان ظاهر شدیم تا این پیروزی ارزشمند را به دست آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه