English

واکنش مونتلا به شکست تیمش مقابل یوونتوس

سرمربی میلان گفت: بازی کاملا پایاپای بود و تنها تفاوت دو تیم ایگواین بود.

واکنش مونتلا به شکست تیمش مقابل یوونتوس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم رقابت‌های سری A دو تیم میلان و یوونتوس در سن سیرو به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با دو گل به سود یووه به پایان رسید.

مونتلا این گونه به شکست تیمش واکنش نشان داد: بازی کاملا پایاپای بود و تنها تفاوت دو تیم ایگواین بود. این مهاجم توانست بازی را به سود یوونتوس تمام کند و دو گل زیبا به ثمر برساند. میلان بازی خوبی را به نمایش گذاشت و از عملکرد بازیکنان راضی هستم. کمی خسته بودیم و یوونتوس سر حال‌تر بود.

بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم

سرمربی میلان ادامه‌ داد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و چند فرصت خوب را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. برعکس یوونتوس از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کرد. میلان برابر تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی از خود نشان داده است. به استثنای ۱۵ دقیقه برابر لاتزیو در دیگر دیدارها عملکرد خوبی از خود نشان داده‌ایم و بازی پایاپای را به نمایش گذاشته‌ایم. اگر می‌خواهیم خوب نتیجه‌ گیریم باید در زدن ضربات نهایی دقت کنیم. ایگواین روی دو فرصتی که به دست آورد دو گل به ثمر رساند و این تفاوت ما با یوونتوس بود.

هر تیمی بازیکنی مانند ایگواین ندارد

مونتلا در پایان سخنان خود گفت‌: هر تیمی بازیکنی مانند ایگواین ندارد. این دیدار به پایان رسید و باید به لیگ اروپا فکر کرد. امیدوارم که این نتایج بد ما تمام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه