English

گواردیولا:

فوتبال خوبی را در تمام نقاط زمین به نمایش گذاشتیم

سرمربی منچسترسیتی با پیروزی برابر استوک سیتی گفت: شاید این بهترین بازی سیتی از زمان حضور من در این تیم باشد. کاملا بازی در اختیار ما بود و فوتبال خوبی را در تمام نقاط زمین به نمایش گذاشتیم.

فوتبال خوبی را در تمام نقاط زمین به نمایش گذاشتیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی دیشب (شنبه) در هفته‌ هشتم لیگ برتر انگلیس با حساب ۷ بر ۲ استوک سیتی را در هم کوبید تا قاطعانه در صدر جدول لیگ برتر قرار داشته باشد.

این بهترین بازی سیتی از زمان حضور من بود

پپ گواردیولا بعد از پایان مسابقه، گفت‌: شما همیشه از تیم‌تان این انتظار را دارید که از قبل بهتر و بهتر شود ولی باید این را اعتراف کرد که نمی‌شود از این بهتر شد. شاید این بهترین بازی سیتی از زمان حضور من در این تیم باشد. کاملا بازی در اختیار ما بود و فوتبال خوبی را در تمام نقاط زمین به نمایش گذاشتیم.

انتظار پیروزی و نتیجه‌ پر گل داشتم

او ‌اضافه کرد: من انتظار پیروزی و نتیجه‌ پر گل را در این بازی داشتم که خوشبختانه به هر دو هدف دست یافتیم. هر چند وقتی  نتیجه‌ ۳ بر ۲ شد کمی ترسیده بودیم ولی خیلی زود به خودمان آمدیم و توانستیم بازی مورد نظر هواداران را انجام دهیم. مهم نیست که هر بازی تعداد زیادی گل بزنیم، مهم این است که در هر مسابقه هواداران راضی باشند.

منچسترسیتی با هفت برد و یک تساوی توانسته در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار داشته باشد. آنها در هفته‌ هشتم باید به مصاف برنلی بروند ولی قبل از آن در لیگ قهرمانان اروپا  پذیرای ناپولی خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه