English

اندی ماری در مسابقات اپن استرالیا شرکت می کند

اندی ماری در ماه ژانویه در مسابقات اپن استرالیا شرکت خواهد کرد. ماری اخیرا به دلیل آسیب‌دیدگی‌ غایب بود و زمان بازگشت او به مسابقات تنیس مشخص نبود.

اندی ماری در مسابقات اپن استرالیا شرکت می کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از یورو ‌اسپورت، مدیر مسابقات اپن استرالیا اعلام کرد که اندی ماری، تنیسور شماره سه جهان قرار است در این مسابقات شرکت کند.

اندی ماری از زمان برگزاری مسابقات ویمبلدون دچار آسیب‌دیدگی‌ از ناحیه لگن شده و در مسابقات تنیس غایب است. مشخص نبود که میزان ریکاوری ماری چقدر است و او چه وقت به مسابقات بازمی‌گردد.

مدیر مسابقات اپن استرالیا اعلام کرد که اندی ماری، نواک جوکوویچ و کی نیشیکوری هر سه در مسابقات اپن استرالیا حضور خواهند داشت. این سه نفر آسیب‌دیدگی‌ داشتند و اخیرا در مسابقات تنیس اپن آمریکا غایب بود.

اندی ماری در حال‌ تمرین و آماده شدن برای فصل ۲۰۱۸ است

مدیر مسابقات اپن استرالیا همچنین گفت‌: خوشحالم که به شما اطلاع می‌دهم که تمام مردان برتر تنیس در مسابقات اپن استرالیا حضور خواهند داشت. من با اندی صحبت کردم. او در حال‌ تمرین و آماده شدن برای فصل ۲۰۱۸ است. به نظر می‌رسد سرنا ویلیامز نیز که به دلیل بارداری اخیرا در مسابقات حضور نداشت از ماه ژانویه به مسابقات تنیس بازمی‌گردد.

اندی ماری

مدیر مسابقات اپن استرالیا همچنین اظهار کرد که جایزه این مسابقات ۱۰ درصد افزایش می‌یابد و کل جایزه به ۵۵ میلیون دلار می‌رسد. نفر اول مسابقات مردان و زنان ۴ میلیون دلار دریافت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه