English

ابراهیمی:

محرومیت ۹ تیم یک فرصت یا شانس است

مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: می توان به محرومیت 9 تیم به عنوان یک فرصت یا شانس نگاه کرد اما چنین پیش بینی که حتما ایران بالاترین سکو را به دست آورد و همه مدال بگیرند غیرمنطقی و غیر فنی است.

محرومیت 9 تیم یک فرصت یا شانس است

به گزارش خبرگزاری موج، اصغر ابراهیمی درباره انتظار ی که از  تیم ملی وزنه برداری ایران برای کسب مدال و سکوی  مسابقات جهانی در غیاب 9 کشور وجود دارد، بیان کرد: محرومیت خیلی اتفاق خوشایندی برای هیچ کسی نیست. خیلی از وزنه برداران که محروم شده اند، دوستان ما و بقیه ملی پوشان هستند. به هر حال محرومیت این 9 کشور هم می تواند فرصتی برای تیم های دیگر باشد. با این حال  این مسئله ای نبود که بخواهیم پیش بینی در موردش داشته باشیم و در ابتدا هم  برنامه ریزی  ما به این صورت بود که تیم ایران قوی ترین باشد و نتیجه خوبی بگیرد.

اصغر ابراهیمی  محرومیت 9 تیم وزنه برداری

او ادامه داد: البته اینکه 9 تیم نیامدند و حالا همه ملی پوشان باید مدال بگیرند چنین چیزی نیست . چون ما در مسابقات جهانی شرکت می کنیم و خیلی از کشورها که قبلا قوی نبودند الان پیشرفت کرده اند و  به دنبال مدال هستند. در واقع همه کشورها کار می کنند. برای مثال شاید در سبک وزن چین نباشد اما کشورهای دیگری هستند که دنبال گرفتن مدال سبک وزن هستند. بنابراین می توان به این اتفاق یعنی محرومیت 9 تیم به عنوان یک فرصت یا شانس نگاه کرد اما چنین پیش بینی که حتما ایران بالاترین سکو را به دست آورد و همه مدال بگیرند غیرمنطقی و غیر فنی است.

تلاش می کنیم بهترین نتیجه را که در توانمان است، بگیریم

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند نتایج نه چندان خوب سال 2015،  امسال جبران خواهند شد، تصریح کرد: ما تلاش می کنیم بهترین نتیجه را که در توانمان است، بگیریم اما هیچ گونه پیش بینی نمی توان کرد. قبلا هم مشاهده کردیم که حتی تا روز مسابقه اتفاقات غیر قابل پیش بینی رخ داده است مانند برخواه که در حین مسابقه آرنجش آسیب دید، یا موسوی  و چراغی که در پروسه گرفتن ویزا رد شدند، همچنین چترایی که آسیب دید بنابراین نمی توان چیزی را دقیق پیش بینی کرد  که حتما در آنجا تیم قهرمان می شود یا همه وزنه برداران مدال می گیرند. ما تلاش می کنیم بهترین نتیجه  را  کسب کنیم.

مربی تیم ملی وزنه برداری در مورد شرایط کلی تیم در فاصله زمانی دو مانده به آغاز مسابقات جهانی تاکید کرد: حدود پنجاه روز دیگر تیم ملی عازم مسابقات جهانی می شود. البته با توجه به اینکه دو وزنه بردار ایران در مصاحبه رد شدند، کمی دستمان در پوست گردو ماند. با این حال وزارت امور خارجه، کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه برداری در حال پیگیری هستند، امیدوارم کار آنها درست شود تا با دست بازتر ترکیب تیم ملی را بچینیم. از طرفی مسعودچترایی هم در جریان لیگ آسیب دید و حالا باید MRI بگیرد و وضعیتش مشخص شود.  فکر می کنم تا دو سه هفته دیگر تقریبا می توان ترکیب تیم ملی را حدس زد.

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که در صورت حل نشدن مشکل موسوی به جایگزین او فکر کرده‌اند یا خیر، تصریح کرد: به این قضیه فکر نمی کنیم چون امیدواریم این موضوع حل شود. با این حال باید احتمالات را هم در نظر گرفت. از این رو به ناچار با آقای بیرانوند ترکیب تیم را به مدل های مختلف  می چینیم. امیدوارم  بتوانیم قوی ترین  تیم را برای مسابقات جهانی ببندیم و بهترین حالت اتفاق بیفتد و تمام نفرات خوبمان را در اختیار داشته باشیم.

کار سعید علی حسینی درصورت اعزام سخت است

او در مورد شرایط سعید علی حسینی و اینکه چقدر توانسته خودش را به بقیه ملی پوشان برساند، گفت: با توجه به اینکه سعید علی حسینی چند سالی دوره بود  و مسیر زندگی اش تحصیل شده بود، شرایطش خاص و سخت تر است. او هشت سال در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده  و همین مسئله بار روانی زیادی را برای خود او دارد  و درصورت اعزام، کارش سخت است. ما در حال حاضر بهداد سلیمی  و همایون تیموری را هم داریم. امیدوارم در این مدت باقی مانده در جه اول ملی پوشان سالم باشند و بدون آسیب دیدگی  تمرین کنند چون فشار تمرینات دیگر بالا می رود و خطر آسیب دیدگی وجود دارد . در کل امیدوارم ملی پوشان خیلی خوب تمرین کنند و  سعید هم جزو نفراتی باشد که بتواند  خودش را به مسابقات جهانی برساند و نتیجه خوبی بگیرد. در گذشته با توجه به توانایی که داشته، حقش بوده مدال هایی بگیرد اما حالا به هر دلیلی الان در اینجای کار قرار دارد و  امیدوارم اکنون این اتفاق خوب  برایش در زندگی بیفتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه