English

اظهارات علی دادگر در مورد مطالبات سرمربی پیشین تیراندازی

رییس فدراسیون تیراندازی در مورد پرداخت مطالبات لازلو گفت‌: اکنون فدراسیون پول ندارد، اما این دلیل نمی‌شود که حق و حقوق افراد را پرداخت نکنیم. به دنبال راهکار هستیم تا این مشکل بر طرف شود.

اظهارات علی دادگر در مورد مطالبات سرمربی پیشین تیراندازی

به گزارش خبرگزاری موج، علی دادگر ، در مورد مطالبات لازلو، سرمربی پیشین تیراندازی، اظهار کرد: لازلو طبق ایمیلی که برای ما فرستاده مبلغ 68 هزار دلار مطالبات خود و مبلغ 12 هزار دلار مربوط به همکارش را خواستار شده است، اما طبق اسنادی که ما بررسی کردیم مبلغ 60 هزار دلار از طلب لازلو باقی‌ مانده است. این خواسته به حق سرمربی است و با این مبلغ با فدراسیون به توافق رسیده و اکنون این بدهی به مدیریت جدید انتقال پیدا کرده است.

او در مورد پرداخت این مبلغ به مربی خارجی، گفت‌: اکنون فدراسیون پول ندارد، اما این دلیل نمی‌شود که حق و حقوق افراد را پرداخت نکنیم. به دنبال راهکار هستیم تا این مشکل بر طرف شود.

رییس فدراسیون تیراندازی با اشاره به این که نباید گذاشت مشکل به دادگاه بین‌المللی ورزش برسد، گفت‌: اول باید کتبا به لازلو جواب دهیم تا مغایرت مالی قرارداد و ادعای ایشان را مشخص کنیم. بعد از این بررسی‌ها به سرعت مشکل را بر طرف می‌کنیم و نمی‌گذاریم که به CAS برسد، چون برای فدراسیون بدتر خواهد شد.

دادگر در مورد 16 میلیارد بدهی فدراسیون تیراندازی، خاطرنشان کرد: این فدراسیون با 16 میلیارد بدهی از بدهکارترین فدراسیون‌های کشور است. به‌ هر حال تعهدی ایجاد شده و ما در ابتدای کار موظف هستیم اول بدهی بالا نیاوریم و بعد اگر توانستیم با شیب ملایم بدهی‌های پیشین را پرداخت کنیم و یا با طلبکاران موضوع را حل و فصل کنیم. این بدهی شامل حق و حقوق مربوط به برخی از ورزشکاران، داوران، هزینه‌های خرید و فروش سلاح، اجاره اماکن و خیلی از موارد دیگر می‌شود.

رییس فدراسیون تیراندازی در مورد جذب مربی خارجی، توضیح داد: اول باید منابع مالی را تعیین کنیم و بعد از این در کمیته‌ فنی این موضوع مطرح شود. اگر در کمیته‌ فنی به این نتیجه‌ رسیدیم که مربی خارجی می‌تواند ما را به مدال‌های ارزشمند برساند، حتما از مربی خارجی استفاده خواهیم کرد.

لازلو سوچک سرمربی پیشین تیم ملی تفنگ ایران بود که حدود یک سال و نیم گذشته با تیم ملی قطع همکاری کرد. او هنوز حق و حقوق خود را از فدراسیون تیراندازی ایران دریافت نکرده و اخیرا گفته که اگر این بدهی پرداخت نشود به دادگاه بین المللی ورزش CAS شکایت خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه