English

لاکازات:

برای رسیدن به قهرمانی تا پایان رقابت ها تلاش می کنیم

مهاجم جدیدی آرسنال گفت: من هدفم این است که این فصل با آرسنال قهرمانی به دست بیاورم. تا پایان رقابت‌ها برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

برای رسیدن به قهرمانی تا پایان رقابت ها تلاش می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکیپ، الکساندر لاکازات در ابتدای فصل نقل و انتقالات با جدایی از لیون به آرسنال پیوست و عملکرد خوبی نیز در این تیم داشته است. 

این مهاجم ۲۶ ساله با ۵۱ میلیون پوند راهی تیم آرسنال شد و یکی از گرانترین خریدهای تاریخ این تیم لقب گرفت. این مهاجم فرانسوی درباره حضور در تیم قرمزپوش شهر لندن گفت: من از پاریس پیشنهاد داشتم و حتی مدیر برنامه‌هایم نیز صحبت‌هایی را با سران این تیم کرده بود ولی من دوست نداشتم در فرانسه در تیمی غیر از لیون بازی کنم و به همین خاطر این پیشنهاد را رد کردم و به جدایی از لیگ فرانسه و رفتن به لیگ برتر فکر کردم. خوشبختانه پیشنهاد خوبی از ونگر به دستم رسید. من و او شناخت خوبی از هم داشتیم و خوشحالم که این پیشنهاد را قبول کردم تا بتوانم در این تیم بازی کنم.

آرسنال فصل جاری لیگ برتر را خوب شروع نکرد و شکست ۴ بر صفر برابر لیورپول یکی از بدترین نتایجی بوده که این فصل ونگر متحمل شده است ولی بعد از آن دیدار، آرسنال در هفت بازی بعدی خود بدون شکست بوده است تا تیم ونگر خودش را به صدر جدول نزدیک کند. 

این بازیکن گلزن در پایان گفت: من هدفم این است که این فصل با آرسنال قهرمانی به دست بیاورم. فرقی نمی‌کند در لیگ برتر بتوانم همراه آرسنال قهرمان شوم یا بتوانم در لیگ اروپا همراه تیمم به قهرمانی برسم. تا پایان رقابت‌ها برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه