English

کنایه والورده به اتفاقات دیروز کاتالونیا

سرمربی بارسلونا نسبت به درگیری پلیس با رای دهندگان همه پرسی استقلال کاتالونیا واکنش نشان داد و با کنایه صحبت کرد.

کنایه والورده به اتفاقات دیروز کاتالونیا

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، بارسلونا یک‌شنبه در نوکمپ توانست لاس پالماس را با سه گل شکست دهد. ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: بازی سختی بود. شرایط عجیب و سختی برای همه بود. می‌دانستیم که باشگاه سعی داشت بازی را لغو کند اما این اتفاق ممکن نشد و باشگاه تصمیم گرفت این دیدار پشت درهای بسته انجام گیرد. شرایط سختی بود. تمرکز نداشتیم. در شروع بازی با ریتم مورد نظرمان فاصله داشتیم. لاس پالماس از این شرایط بهره برد و ما را تحت فشار قرار داد.

سرمربی بارسلونا افزود: پس از این که در یک شرایط خاص برابر لاس پالماس بازی کردیم توانستیم در نیمه دوم نمایش بهتری داشته باشیم.

پلیس ‌اسپانیا با رای دهندگان همه پرسی استقلال کاتولونیا درگیر شد و منجر به زخمی شدن بیش از ۲۰ نفر شد. بارسلونا در این شرایط به مصاف لاس پالماس رفت. والورده در این رابطه اظهار کرد: باشگاه تصمیم گرفت به میدان برویم. تاثیر نوکمپ بدون تماشاگر مانند این بود که بازی نکردیم. باید درباره بازی کردن‌مان برابر لاس پالماس از مسئولان باشگاه سوال بپرسید. من بارها شرایط کاتالونیا در این روز را تجربه کردم. فکر می‌کردیم دیروز همه چیز در آرامش کامل برگزار می‌شود اما این چنین نبود.

او ادامه داد: من نمی‌خواهم  به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشم و از واکنش بازیکنانم به قضیه دیروز در شبکه‌های اجتماعی خبر ندارم. همه از اتفاقاتی که در کاتولونیا افتاد با خبرند. هیچ کس در خانه اسکیموها زندگی نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه