English

گادوین منشا:

در بازی برگشت با الهلال باید با قدرت بیشتری عمل کنیم

'گادوین منشا'، مهاجم نیجریه ‌ای تیم پرسپولیس گفت، بازی با الهلال هنوز تمام نشده است و برای رسیدن به نتیجه بهتر باید در بازی برگشت بهتر و با قدرت بیشتری عمل کنیم.

در بازی برگشت با الهلال باید با قدرت بیشتری عمل کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، منشا پس از پیروزی الهلال برابر پرسپولیس در بازی سه شنبه در ابوظبی، در گفت وگو با تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت، بازی مقابل الهلال، بازی سختی برای ما بود زیرا تیم (پرسپولیس) به خاطر مصدومان و کسانی که از بازی محروم شده بودند، ضعیف شده بود. با این حال، ما نهایت تلاش خود را کردیم.
منشا افزود، پس از گل اولی که خوردیم، تلاش کریم تا جبران کنیم اما، با گل دوم مواجه شدیم و در نهایت، گرفتار یک مارپیچ کاهشی شدیم.
وی خاطر نشان کرد، البته، این بازی آخر ما نبود و یک بازی دیگر هم در عمان داریم و نهایت تلاش خود را در آن بازی خواهیم کرد.
منشا تاکید کرد، مسلما برای گرفتن نتیجه بهتر باید در بازی بعدی بهتر و با قدرت بیشتری عمل کنیم. دستکم باید به یک نتیجه خوب و مطلوب دست یابیم.
تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه پیش در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان رفت و با نتیجه 4 بر صفر، بازی را واگذار کرد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه